کد خبر : 1946953 | 06 تیر 1402 ساعت 14:28 | 33.6K بازدید | 16 دیدگاه

والنسیایی‌ها ول کن وینیسیوس نیستند

درخواست وینیسیوس برای تعویق جلسه دادگاهش با واکنش منفی رسانه اصلی والنسیا روبه‌رو شد.

والنسیایی‌ها ول کن وینیسیوس نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که در اواخر فصل گذشته در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا رخ داد و وینیسیوس شاهد توهین‌های شدید نژادپرستانه بود او علیه این افراد به دادگاه شکایت کرد.

1879982

جلسه دادگاه وینیسیوس قرار بود امروز در اسپانیا برگزار شود و وینی باید به عنوان شاکی در دادگاه حاضر می‌شد و علیه متهمان شهادت می‌داد؛ اما ستاره برزیلی خواهان تعویق جلسه دادگاه شده چرا که در تعطیلات به سر می‌برد و در اسپانیا حضور ندارد.

1891731

همین بهانه خوبی برای نشریه سوپردپورته شد تا با روی جلد بردن تصویر وینسیوس در سواحل میامی و تیتر "میامی حرف من را ثابت کرد"، او را زیر سوال ببرد. 

سوپردپورته نوشته است، وینیسیوس که اصرار داشت کل مستایا علیه او شعارهای نژادپرستانه سر دادند، حالا حتی حاضر نیست از تعطیلاتش بگذرد و به صورت ویدیو کنفرانس نیز شهادت نداد. این نشریه نزدیک به باشگاه والنسیا در روزهای پس از بازی نیز به شدت از رفتار وینیسیوس انتقاد کرده بود و با انتشار چندین مقاله وینی را به مخفی شدن پشت ادعای نژادپرستی متهم کرد. سوپردپورته روی جلد به فلورنتینو پرز نیز اشاره کرده و نوشته است که هم پرز و هم وینی، چهره واقعیشان رو شد.

دیدگاه‌ها