کد خبر : 1946966 | 06 تیر 1402 ساعت 15:35 | 56.4K بازدید | 22 دیدگاه

با بالاترین دستمزد

با جدایی دو نفر، وینی شماره یک رئال شد

وینیسیوس که در ابتدا فقط یک میلیون یورو از رئال دستمزد می‌گرفت، حالا دستمزدش یازده برابر شده و با جدایی ادن هازارد و کریم بنزما، از این حیث شماره یک تیمش است.

با جدایی دو نفر، وینی شماره یک رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید در موفقیت‌های این فصل در لیگ قهرمانان و لالیگا بود. 
این ستاره برزیلی که گل قهرمانی تیمش در فینال لیگ قهرمانان 2022 برابر لیورپول را به ثمر رساند، این فصل نمایشی درخشان از خودش ارائه کرد و مرگبارترین زوج هجومی فوتبال اروپا را در کنار کریم بنزما شکل داد. 
همین باعث شد که مدیران رئال مادرید به فکر تمدید قرارداد و امضای قرارداد جدیدی با او باشند و این در حالی بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند پی اس جی، منچستریونایتد و لیورپول آماده اغوای او با قراردادهای نجومی بودند. 

1891522

حالا مشخص شده که 45 میلیون یورویی که رئال برای او در سال 2018 پرداخت کرد، چقدر اندک بوده است. جالب اینکه وینی در ابتدای ورودش به رئال تنها یک میلیون یورو دستمزد می‌گرفت و در سال سوم این رقم به سه میلیون یورو افزایش یافت که با پاداش‌ها به چهار میلیون می‌رسید.

1883349

طبق گزارش مارکا، در قرارداد جدید وینیسیوس که با بند فسخ یک میلیارد یورویی است، دستمزد او به یازده میلیون یورو خالص افزایش خواهد یافت که او را در کنار تیبو کورتوا، داوید آلابا و لوکا مودریچ قرار خواهد داد. پیش از این ادن هازارد و کریم بنزما بیشترین دستمزد را می‌گرفتند ولی هر دو رئال را ترک کرده‌اند. وینی که در فصل پیش رو شماره هفت را بر تن خواهد کرد، حداقل تا 2027 بازیکن رئال خواهد بود و در صورت فتح توپ طلا، پاداش ویژه‌ای نیز به وی داده خواهد شد که رقم دقیق آن در قرارداد جدید قید شده است.

دیدگاه‌ها