کد خبر : 1946971 | 06 تیر 1402 ساعت 15:45 | 116.4K بازدید | 82 دیدگاه

پیراهن دوم بارسا شما را متعجب خواهد کرد (عکس)

تصویر پیراهن دوم بارسلونا، هواداران این تیم را شوکه کرده است. قرار است بارسا در فصل آینده با پیراهن سفید بازی کند.

پیراهن دوم بارسا شما را متعجب خواهد کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در فصل 24-2023 پیراهن سفید به تن خواهد کرد. با انتشار تصاویری از پیراهن دوم این تیم، شک هواداران به یقین تبدیل شد و مردان ژاوی پیراهنی را به تن خواهند کرد که از پیراهن‌های اولیه این تیم الگوبرداری شده است.

این پیراهن به رنگ سفید است و راه‌راه‌های آن در نگاه اول مشخص نمی‌شود ولی همه‌جای آن خطوط راه‌راه دارد و پر از ریزه‌کاری است. لوگوی باشگاه هم با توجه به این که پیراهن از مدل‌های قدیمی الگو گرفته، لوگوی قدیمی است و لوگوی جدید باشگاه روی آن کار نشده است.

1891757

بازیکنان بارسا در حالی پیراهن سفید به تن خواهند کرد که سفید رنگ پیراهن رقیب دیرینه آن‌ها، رئال مادرید است و از همین منظر، ممکن است هواداران به این طرح معترض باشند.

بارسا این روزها به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال است تا تعداد زیادی از بازیکنانش را به تیم‌های دیگر بفروشد و بودجه لازم را برای خریدهای جدید و تقویت تیم فراهم کند.

1891758

این تیم فعلا ایلکای گوندوگان را به عنوان اولین ستاره جدید خود جذب کرده و در حال تلاش است تا مجموعه قدرتمندی برای فصل بعد بسازد تا در رقابت‌های اروپایی موفق شود؛ جایی که از این پیراهن سفید به عنوان پیراهن دوم تیم استفاده خواهد شد.

1891759

دیدگاه‌ها