کد خبر : 1946991 | 06 تیر 1402 ساعت 17:35 | 22.7K بازدید | 15 دیدگاه

یونایتد به دخیا: توافق بی‌توافق، دستمزدت را کم کن!

با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.

یونایتد به دخیا: توافق بی‌توافق، دستمزدت را کم کن!

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا که مدت‌ها است پیراهن شماره 1 شیاطین سرخ را به تن می‌کند در شروع تابستان جاری در آستانه از دست دادن موقعیت خود قرار داشت و به نظر می‌رسید یونایتد در استخدام یک دروازه‌بان برجسته جدی است.

اما در نهایت اریک تن‌هاخ به این نتیجه رسید که بهتر است بودجه محدود خود را صرف خرید بازیکن در پست‌هایی دیگر کرده و فصل آینده هم با داوید دخیا در درون دروازه تیمش کار کند. با اینحال و در حالی که قرارداد دخیا در پایان ژوئن به پایان می‌رسد یونایتد تا این لحظه قرارداد او را تمدید نکرده است.

1891797

سایت اتلتیک در گزارشی مدعی شد با اینکه یونایتد و دخیا بر سر تمدید به توافق رسیده‌اند اما خودداری شیاطین سرخ از امضا کردن تمدید قرارداد او این است که مدیران یونایتد قصد دارند او را به کاهش دستمزدش راضی کنند. دخیا پیش از این علنا از تمایلش برای تمدید صحبت کرده بود. اتلتیک می‌گوید یونایتد از موافقت شفاهی‌اش با دروازه‌بان اسپانیایی کوتاه آمده و به او گفته باید با دستمزدی کمتر کنار بیاید.

این درخواست به دخیا اطلاع داده شده و او در حال حاضر در حال بررسی این پیشنهاد است. دخیا دوازده سال است که پیراهن یونایتد را بر تن دارد و بعید به نظر می‌رسد با ترک شیاطین سرخ در مدتی کوتاه بتواند پیشنهادی بهتر دریافت کند.

1891798

دیدگاه‌ها