کد خبر : 1947027 | 06 تیر 1402 ساعت 21:24 | 106.5K بازدید | 48 دیدگاه

صبر بارسا تمام شد: این دو بازیکن حتما باید بروند

بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.

صبر بارسا تمام شد: این دو بازیکن حتما باید بروند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بارسلونا امیدوار است هر چه سریع‌تر آنسو فاتی و فران تورس را به فروش برساند تا بتواند برای خرید مهره‌های مدنظر ژاوی در بازار تابستانی اقدام کند، اما این دو بازیکن همچنان به ماندگار شدن در این تیم اصرار دارند. موندو دپورتیوو می‌گوید این اصرار فاتی و تورس باعث عصبانیت مدیران ارشد باشگاه شده است.

بارسلونا در روزهای اخیر ایلکای گوندوگان را رسما به خدمت گرفت و حالا برای امضای قرارداد با اینیگو مارتینز لحظه‌شماری می‌کند. اما برای ادامه فعالیت بارسا در بازار نقل و انتقالات تابستانی جدا شدن چند بازیکن اجباری است.

روزنامه آ اس در گزارشی می‌گوید مخالفت جدی آنسو فاتی و فران تورس برای جدا شدن باعث به بن‌بست رسیدن تلاش‌های بارسا شده است.

1870888

آنسو فاتی که چند سال پیش یکی از پدیده‌های آینده‌دار بارسلونا به حساب می‌آمد حالا به حاشیه رانده شده و ژاوی به صراحت به او اعلام کرده که در برنامه‌هایش جایی ندارد و بهتر است راهی تیمی دیگر شود. آ اس می‌گوید فاتی از ولوورهمپتون پیشنهاد دارد و مدیران بارسا این پیشنهاد را مناسب می‌دانند.

فران تورس، که در سال 2022 از منچسترسیتی به بارسا پیوست، به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند و علاوه بر ژاوی، او بین هواداران هم هیچ محبوبیتی ندارد. بارسا می‌داند در صورت فروش تورس نمی‌تواند مبلغ قابل توجهی که برای خرید او به سیتی پرداخته را به دست بیاورد، اما با اینحال اصرار دارد که او را به فروش برساند تا جا برای بازیکنان جدید باز شود.

1891861

دیدگاه‌ها