کد خبر : 1947035 | 06 تیر 1402 ساعت 22:43 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

مأموریت رئیس الهلال در پاریس: جذب مربی لیل

رئیس باشگاه الهلال جهت کسب رضایت از مدیران لیل و استخدام پائولو فونسکا، در پاریس حضور دارد.

مأموریت رئیس الهلال در پاریس: جذب مربی لیل

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرمربی جدید الهلال معرفی خواهد شد، فهد بن نافل، رئیس باشگاه، برای انجام مذاکره با گزینه‌های موردنظر خود، در اروپا به سر می‌برد تا سرانجام تکلیف نیمکت این تیم نیز مشخص شود.

یکی از گزینه‌های مدنظر الهلال برای انتخاب به عنوان جانشین رامون دیاز، سرمربی لیل یعنی پائولو فونسکا است. با این حال، داشتن قرارداد با تیم فرانسوی سبب شده است حضور وی در جمع آبی‌های ریاض منوط به صدور رضایت از سوی تیم فرانسوی باشد.

در همین خصوص، بن ژاکوبز، روزنامه‌نگار فرانسوی از تحولات جدیدی در خصوص موضع لیل در مورد مذاکرات این باشگاه با فهد بن نافل جهت صدور اجازه خروج به فونسکا خبر داد.

روزنامه‌نگار شبکه ورزشی CBS اشاره کرد که باشگاه لیل با وجود علاقه شدید مسئولان الهلال به جذب این سرمربی پرتغالی، در برابر صدور اجازه خروج به پائولو فونسکا برای ترک تیم مقاومت می‌کنند.

وی ادامه داد که فونسکا آماده است تا در صورت توافق میان تیم‌های الهلال و لیل، راهی عربستان شود و کارش را در تیم الهلال آغاز کند.

در حال حاضر، فهد بن نافل به همراه تیم مذاکره‌کننده‌اش، در پاریس به سر می‌برند تا در صورت توافق نهایی با مدیران لیل، پائولو فونسکا را به عنوان سرمربی جدید الهلال معرفی کند.

دیدگاه‌ها