کد خبر : 1947054 | 07 تیر 1402 ساعت 00:20 | 36.2K بازدید | 17 دیدگاه

به بهانه حضور ۸ آلومینیومی در قائمشهر؛

تشابه پرسپولیس مشهد با نساجی اراک!

حضور پنج بازیکن فصل قبل آلومینیوم در نساجی مازندران یکی از نکات جالب توجه نقل و انتقالات است.

تشابه پرسپولیس مشهد با نساجی اراک!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه هدایت تیمش را به سید مهدی رحمتی، سرمربی فصل گذشته آلومینیوم، سپرد و اشکان نامداری و حنیف عمران‌زاده را به عنوان دو مربی سابق به کادر فنی خود اضافه کرد، ۵ بازیکن سال گذشته اراکی‌ها را نیز به قائمشهر بُرد که همین مسئله موجب ایجاد حواشی برای این نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتقال سه مدافع میانی فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک (امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی و وحید محمدزاده) به نساجی مازندران و در ادامه محمود قائدرحمتی، مهره کلیدی خط میانی اراکی‌ها  و محمدرضا آزادی، مهاجم ایرالکو[، به قائمشهر کاری کرد تا لقب «نساجیِ اراک» به این تیم داده شود که مهدی رحمتی واکنش جالبی به این موضوع داشت.

رحمتی در واکنش به اینکه برخی در روزهای گذشته لقب «نساجی اراک» را به تیمش داده‌اند، عنوان کرد: وقتی شما ۱۴-۱۳ بازیکن فصل گذشته خود را در لیست خروجی قرار می‌دهید، زمان زیادی برای هماهنگی بازیکنان جدید ندارید و بنده نیز به همین دلیل تصمیم گرفتم بازیکنان فصل گذشته‌ام در آلومینیوم که می‌دانستم در کنار یکدیگر هماهنگ هستند را به تیم جدیدم بیاورم.

او یادآور شد: آلومینیوم اراک در فصل گذشته دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتم سه مدافع میانی تیم سابقم را به نساجی مازندران ببرم تا آن مدت زمان لازم برای هماهنگی در تمرینات پیش فصل نیاز نباشد و صرفا روی کارهای تاکتیکی تمرکز کنم و آماده شروع فصل جدید لیگ برتر شویم.

سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: ما فقط ۴۰-۳۰ روز برای آماده‌سازی تیم خودمان برای یک فصل سخت در لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های دشوار لیگ قهرمانان آسیا زمان داریم و به همین دلیل نمی‌توانیم وقتی ۱۴ خروجی داریم، ۱۴ بازیکن از تیم‌های مختلف بیاوریم و به همین دلیل تصمیم گرفتم مهره‌های قبلی تیمم در آلومینیوم را به نساجی بیاورم.

1891913

رحمتی تشابه جالبی هم به مهره‌های نساجی با پرسپولیس داشت و افزود: در گذشته علی نعمتی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، سعید صادقی و میلاد سرلک همزمان در پدیده مشهد حضور داشتند و بنده هم در آن تیم بازی می‌کردم ولی الان همه این پنج بازیکن برای تیم پرسپولیس به میدان می‌روند. پس باید مثل «نساجی اراک»، بگوییم «پرسپولیس مشهد»؟ نباید این صحبت‌ها در فوتبال حرفه‌ای مطرح شود و بر سر زبان بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به دوران حضورش در آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما در گذشته جایگاه خوبی در تیم آلومینیوم کسب کردیم و آمارهایی که داشتیم، نشان داد روی آن تیم وقت گذاشتیم و کار زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از لحاظ دفاعی و مسائل دیگر بهترین عملکرد را به ثبت برسانیم و می‌خواهیم در نساجی نیز همین روند را ادامه دهیم.

رحمتی تصریح کرد: اصلا دوست ندارم درباره نفر به نفر برای جدایی یا آمدن به تیم نساجی صحبت کنم؛ ولی از بازیکنانی که سال قبل برای تیم نساجی زحمت کشیدند و توانستند تیم را به قهرمانی در جام حذفی فوتبال برسانند و به لیگ قهرمانان آسیا ببرند، تشکر می‌کنم و همچنین از همکاران سابقم نیز باید قدردانی داشته باشم که برای نساجی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: ما یک تیم به نام نساجی مازندران و برای یک استان و البته نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. مطمئنا هر کسی به ما کمک کند، قطعا از او استفاده خواهیم کرد و هر کسی هم نیست، دستش را به گرمی می‌فشاریم و ممنون‌دار زحمات او هستیم.

دیدگاه‌ها