کد خبر : 1947079 | 07 تیر 1402 ساعت 09:00 | 42.9K بازدید | 12 دیدگاه

ملی‌پوشی که از اراک وارد نساجی شد (عکس)

مدافع جدید نساجی مازندران نخستین جلسه تمرینی در این تیم را پشت سر گذاشت.

ملی‌پوشی که از اراک وارد نساجی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازیکنی که سیدمهدی رحمتی از آلومینیوم اراک به نساجی مازندران اضافه کرد، سید محمداحسان حسینی بود؛ مدافع چپ‌پا و آینده‌داری که اخیرا در اردوی تیم ملی ایران هم حضور داشت و حالا شرایط جدیدی را با انتقال به قائمشهر و حضور در دومین تیم آسیایی دوران حرفه‌ای خود تجربه می‌کند.

احسان حسینی که در پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی کار کرده و به قهرمانی لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود، در پدیده مشهد کار زیر نظر مهدی رحمتی را تجربه کرده بود که سال گذشته نیز با نظر این مربی راهی آلومینیوم اراک شد و فصل درخشانی را سپری کرد تا دوباره با نظر مثبت سیدمهدی راهی نساجی مازندران شود.

1891938

این مدافع میانی ۲۴ ساله که نقشی کلیدی در کسب عنوان دومین خط دفاعی لیگ برتر برای آلومینیوم اراک داشت و نمایش موثرش با برتری در نبردهای هوایی و زمینی بارها کمک حال این تیم شده بود، حالا چالش جدیدی را با انتقال به نساجی مازندران تجربه می‌کند و امیدوار است باز هم روند خوب خود را ادامه دهد.

احسان حسینی که سابقه بازی در حضور تماشاگران پرشمار پرسپولیس را داشته، در نساجی مازندران نیز مقابل هواداران پر شور قائمشهری بازی خواهد کرد که پشتیبانی آنها می‌تواند روحیه و انگیزه او را بالاتر ببرد تا بتواند بهترین سال فوتبالی خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.

دیدگاه‌ها