کد خبر : 1947080 | 07 تیر 1402 ساعت 01:47 | 80.1K بازدید | 18 دیدگاه

استقلال و سپاهان نامه نوشتند، پرسپولیس تماس گرفت

پرمشتری‌ترین ستاره لیگ برتر اینجاست!

مدافع ملی‌پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.

پرمشتری‌ترین ستاره لیگ برتر اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح یکی از بازیکنان جوانی است که در چند پنجره نقل و انتقالاتی گذشته همواره نامش به عنوان گزینه تیم‌های مطرح بر سر زبان‌ها بوده، اما هر بار باشگاه پیکان با جدایی او مخالفت کرده و این بازیکن ملی‍پوش در جمع خودروسازان به کارش ادامه داده است.

فلاح 22 ساله که محصول آکادمی باشگاه پیکان است، هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما با توجه به شرایطی که برای این بازیکن ایجاد شده بعید است این بار مسئولان پیکان با جدایی او مخالفتی داشته باشند.

این مدافع اگرچه در آخرین روزهای سال گذشته دچار بدشانسی و یک سانحه تصادف بدموقع شد و بیش از دو ماه از میادین فوتبال دور ماند، اما مدتی است دوباره به شرایط خوب برگشته و احتمالا بتوانیم او را یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان لیگ برتر بدانیم.

اولین باشگاهی که برای جذب سامان فلاح به پیکان نامه زد، سپاهان بود. طلایی پوشان اصفهانی درست چند روز بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر با ارسال نامه رسمی خواهان جذب فلاح شدند.

این مدافع جوان و آینده‌دار در روزهای گذشته و حتی در دورانی که در ترکیب تیم امید ایران در بازی‌های غرب آسیا حضور داشت، بر تعداد پیشنهادهایش اضافه شده و حالا باید دید در نهایت خودش و باشگاه پیکان چه تصمیمی برای آینده می‌گیرند.

1871215

در این خصوص دو باشگاه استقلال و گل‌گهر سیرجان به طور رسمی برای جذب فلاح در روزهای گذشته به باشگاه پیکان نامه زده‌اند. این دو باشگاه از پیکانی‌ها خواسته‌اند در صورت تمایل به فروش سامان فلاح مبلغ پیشنهادی‌شان برای رضایتنامه این بازیکن را کتبا اعلام کنند و البته که هنوز پاسخی نگرفته‌اند.

همچنین پرسپولیسی‌ها نیز برای استخدام سامان فلاح اقداماتی داشته‌اند. در این باره گفته می‌شود مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس در تماس‌هایی با این مدافع و مدیر برنامه‌هایش برای جذب او رایزنی کرده‌اند و قرار است به زودی نامه کتبی خود را نیز به پیکان ارسال کنند.

بنابراین سامان فلاح از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر به عنوان چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر بیست و سوم پیشنهاد همکاری دارد و یکی از پرمشتری‌ترین‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای میان سامان فلاح و مدیر برنامه‌هایش با مدیران باشگاه پیکان برگزار شود تا در این جلسه با بررسی پیشنهادهای رسیده، اولویت‌های دو طرف مشخص شود و با تفاهم یکدیگر بتوانند بهترین انتخاب را برای این مدافع ملی‌پوش داشته باشند.

با همه این مسائل به نظر می‌رسد جدایی فلاح از پیکان قطعی است و او چهارمین سال متوالی حضور در لیگ برتر را با پیراهن تیمی غیر از پیکان شروع می‌کند. باید دید مقصد او کجاست.

دیدگاه‌ها