کد خبر : 1947109 | 07 تیر 1402 ساعت 10:38 | 26.3K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره چلسی در غم از دست دادن پدر

بن چیلول، ستاره چلسی، پدرش را بر اثر بیماری مزمن از دست داد.

ستاره چلسی در غم از دست دادن پدر

به گزارش "ورزش سه"، بن چیلول، ستاره چلسی، پس از اعلام اینکه پدرش بر اثر یک بیماری مزمن درگذشت، احساسات خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

خانواده چیلول در غم از دست دادن وین، که وضعیت سلامتی او فاش نشده، عزادار شده‌اند و خواهر مدافع انگلیس، الکس اعتراف کرد که سال سختی برای آن‌ها بوده است.

چیلول پس از درگذشت وین در رسانه‌های اجتماعی به پدرش ادای احترام کرد و او خاطرات مشترک‌شان با هم را یادآوری کرد؛ از جمله خاطره جشن گرفتن در زمین در سال 2021 پس از پیروزی معروف این باشگاه در لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی.

او در اینستاگرام در کنار عکسی از رانندگی در ماشین کنار پدرش نوشت: "دلیل اینکه من در جایی هستم که هستم. دوست داشتنی‌ترین پدری که همیشه همه را بر خودش مقدم می‌داشت و باعث می‌شد همه لبخند بزنند و بخندند. خیلی خوشحالم که توانستیم رؤیایم را با هم زندگی کنیم، مخصوصاً وقتی اولین بازیم را برای انگلیس دیدی. اما مهمتر از آن، ما خاطرات شگفت‌انگیز زیادی را خارج از فوتبال به اشتراک گذاشتیم که برای همیشه به یاد خواهم داشت. من هر روز دلتنگت خواهم شد بابا. من تو را خیلی دوست دارم."

الکس چیلول در پست خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "پدر تا ابد دوستت دارم. سخت‌ترین سال را داشتیم اما هرگز از لبخند زدن دست برنداشتی. من بدون تو خیلی سردرگم هستم. از آن بالا مراقب من باش. دوستت دارم."

1891986

دیدگاه‌ها