کد خبر : 1947139 | 07 تیر 1402 ساعت 12:15 | 45.5K بازدید | 28 دیدگاه

با جدایی علی‌محمدی و ریگی؛

نیاز شدید سپاهان به جذب بازیکن در این پست

جدایی جلال علی‌محمدی و مسعود ریگی سبب می‌شود مورایس بخشی از تمرکز خود در پنجره تابستانی را برای تقویت پست هافبک دفاعی بگذارد.

نیاز شدید سپاهان به جذب بازیکن در این پست

به گزارش "ورزش‌ سه"، در فصل بیست و سوم که برای سپاهان با 65 امتیاز و کسب عنوان نایب قهرمانی تمام شد، ژوزه مورایس با آرایش 3-3-4 تیمش را راهی مسابقات می‌کرد. این مربی پرتغالی در بخش میانی میدان از یک هافبک دفاعی مقابل خط دفاعی 4 تیمش بهره می‌برد و یک خط جلوتر هم فرصت به دو بازیکن دیگر داده می‌شد، تا در پست هافبک هجومی و به عنوان بازی‌ساز تیم فعالیت کنند.

مسعود ریگی بازیکنی بود که در نیم فصل اول وظیفه حضور در پست هافبک دفاعی را عهده‌دار بود. این وظیفه اما در نیم فصل دوم بیشتر به جلال علی‌محمدی واگذار شد و حتی در روزهایی که شاهد حضور توامان ریگی و علی‌محمدی در ترکیب اصلی بودیم، این جلال بود که یک خط عقب‌تر از ریگی بازی می‌کرد.

1852525

نکته قابل توجه اینکه علی‌محمدی به پایان راه خود با سپاهان رسیده و از این تیم جدا شده است. از سوی دیگر ادامه حضور ریگی در اردوی طلایی‌پوشان هم چندان محتمل به نظر نمی‌‎رسد.

با این وصف مورایس که در پست هافبک دفاعی شرایط چندین بازیکن را زیر نظر دارد، این روزها با وسواس بیشتری شرایط این پست را بررسی می‌کند و به احتمال فراوان با جدایی ریگی و علی‌محمدی حداقل دو بازیکن جدید در این پستِ مهم به اردوی سپاهانی‌ها اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها