کد خبر : 1947181 | 07 تیر 1402 ساعت 15:15 | 69.5K بازدید | 67 دیدگاه

امیری: اطمینان می‌دهم تیم خوبی می‌بندیم

توضیح استقلال درباره محرمانه بودن بازیکنان جدید

قائم مقام باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد که مطمئن باشند تیم خوبی برای فصل جدید بسته می‌شود.

توضیح استقلال درباره محرمانه بودن بازیکنان جدید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که نقل و انتقالات باشگاه استقلال شروع شده، هواداران این تیم انتظار داشتند از برخی نفرات جدید رونمایی شود اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. از این رو در فضای مجازی انتقادهایی نسبت به عملکرد باشگاه مطرح شده است.

حالا علی امیری قائم مقام استقلال در پی نگرانی‌های ایجاد شده برای هواداران توضیحاتی را ارائه کرده است. او درباره روند نقل و انتقالاتی استقلال گفت: «بلافاصله بعد از دریافت لیست سرمربی محترم اقدامات لازم را انجام دادیم و این روزها به دور از هیاهو و جنجال‌های نقل و انتقالاتی مشغول اقدامات لازم برای بستن یک تیم خوب و در شأن استقلال هستیم.»

قائم‌مقام باشگاه استقلال درباره نگرانی هواداران نسبت به نقل و انتقالات تاکید کرد:‌ «شاید این نگرانی برای هواداران استقلال وجود داشته باشد که اقدامی صورت نگرفته اما به این عزیزان اطمینان می‌دهم تیم خوبی در حال بسته شدن است. در نقل و انتقالات آرامش هواداران می‌تواند کمک کند که باشگاه با تمام توان برای بستن یک تیم خوب تلاش کند.»

او ادامه داد: «شاید  افشای نام یک بازیکن در روند نقل و انتقالات باعث شود قیمت بازیکن مورد نظر افزایش پیدا کند و حتی منجر به از دست رفتن آن بازیکن شود به همین دلیل نقش هواداران در فضای نقل و انتقالات بسیار موثر است.»

امیری در پایان گفت: «همانطور که خواسته هواداران برای حضور آقای نکونام محقق شده، آن‌ها مطمئن باشند بازیکنان خوبی به استقلال خواهند آمد و خواسته سرمربی تیم در جذب بازیکن محقق خواهد شد.»

دیدگاه‌ها