کد خبر : 1947187 | 07 تیر 1402 ساعت 15:33 | 25.3K بازدید | 9 دیدگاه

صادقی و استحقاری با ربیعی هستند؛

معرفی ۲ مربی جدید در اصفهان (عکس)

دو کمک محمد ربیعی در تیم فوتبال ذوب آهن مشخص شدند.

معرفی ۲ مربی جدید در اصفهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی که اخیرا به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معرفی شده، صبح امروز در محل این باشگاه حضور یافت و مراسم معارفه او در حضور پیشکسوتان و مدیران مجموعه ذوب برگزار شد تا او رسما کارش را در اصفهان آغاز کند، اما در این برنامه دو دستیار سرمربی جدید سبزپوشان نیز حضور داشتند.

ابراهیم صادقی، سرمربی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال سایپا که تجربه کار با محمد ربیعی در مس رفسنجان داشته و فصل گذشته در جمع کادر فنی او فعالیت می‌کرد، حالا هم دوباره با تصمیم این سرمربی به اصفهان سفر کرده و امروز در مراسم معارفه حضور داشت تا مشخص شود یکی از اعضای کادر فنی جدید ذوب آهن است.

فرشید استحقاری، سرمربی پیشین تیم بادران تهران که تجربه فعالیت به عنوان مربی در نساجی مازندران و مس رفسنجان را دارد، مثل سال گذشته دوباره در کنار محمد ربیعی خواهد بود و او نیز امروز در کنار ابراهیم صادقی در مراسم معارفه سرمربی جدید ذوب آهن حضور داشت تا دومین عضو کادر فنی ربیعی در این تیم مشخص شود.

1892098

علاوه بر ابراهیم صادقی و فرشید استحقاری، گفته می‌شود رضا ربیعی برادر محمد ربیعی که در مس رفسنجان و بادران تهران که در کنار این مربی به عنوان دستیار فعالیت داشته نیز راهی ذوب آهن اصفهان خواهد شد و دیگر عضو کادر فنی این تیم خواهد بود.

عباس کیماسی، مربی گلرهای فصل گذشته مس رفسنجان نیز که نمایش تاثیرگذاری در عملکرد مثبت حامد لک و داوود نوشی صوفیانی داشت هم احتمالا همراه با محمد ربیعی به اصفهان خواهد رفت تا کادر فنی او سر و شکل کامل‌تری بگیرد.

دیدگاه‌ها