کد خبر : 1947188 | 07 تیر 1402 ساعت 15:41 | 24.3K بازدید | 19 دیدگاه

دلیل ماورایی سیتی برای قهرمانی در اروپا

ایلکای گوندوگان فاش کرد چطور اسکات کارسون، بازیکنان منچسترسیتی را قانع کرده که فینال لیگ قهرمانان را می‌برند و قهرمان اروپا می‌شوند.

دلیل ماورایی سیتی برای قهرمانی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان که با بازوبند کاپیتانی سیتی توانست جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد، فاش کرد چطور اسکات کارسون قبل از فینال برابر اینتر به او و هم‌تیمی‌هایش روحیه داده است.

سیتی و گوندوگان توانستند در استانبول یک بر صفر اینتر را ببرند و قهرمان اروپا شوند، در همان ورزشگاهی که حدود دو دهه قبل لیورپول توانسته بود میلان را شکست دهد و قهرمان شود.

اسکات کارسون در فینال امسال دروازه‌بان سوم سیتی بود و در سال 2005 هم که لیورپول مدال طلا را برد، دروازه‌بان ذخیره قرمزها بود و از روی نیمکت، درخشش یرزی دودک را درون دروازه لیورپول تماشا کرد.

1892100

گوندوگان درباره کارسون 37 ساله گفت: «وقتی دم هتل سوار اتوبوس شدیم، من نزدیک اسکات کارسون نشستم؛ و او جزئی از آن تیم لیورپول بود که بازی سه هیچ باخته جلوی میلان را جبران کرد. او گفت: "بچه‌ها نگران نباشید. هر بار که من به استانبول می‌آیم، با جام لیگ قهرمانان برمی‌گردم." به گمانم با وجود اسکات در تیم، نمی‌شد ببازیم!»

کارسون با وجود این که در سال گذشته یک بازی هم برای تیم اصلی سیتی انجام نداد، در ماه می قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرد. در مقابل، گوندوگان بعد از بردن سه‌گانه به عنوان کاپیتان تیم، پس از هفت سال بازی برای سیتی این تیم را به مقصد بارسا ترک کرد.

دیدگاه‌ها