کد خبر : 1947192 | 08 تیر 1402 ساعت 02:00 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولین تجربه سرمربیگری کلایورت

ستاره سابق بارسلونا روی نیمکت تیم ترکیه‌ای

پاتریک کلایورت هدایت باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه را قبول کرده و قراردادی یک ساله با بند تمدید تا 2025 امضا کرد.

ستاره سابق بارسلونا روی نیمکت تیم ترکیه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، آدانا دمیر اسپور پس از جدایی وینچنزو مونتلا دو مربی را برای جانشینی او مدنظر داشت و در نهایت پاتریک کلایورت، بازیکن سابق بارسا و تیم ملی هلند، بالاتر از اسلاون بیلیچ انتخاب شد.

اسلاون بیلیچ نامزد اصلی نیمکت آدانا بود و علی‌رغم اینکه مذاکرات بسیار خوب پیش رفته بود، مربی کروات در آخرین لحظات، سمت مربیگری تیم ملی بوسنی و هرزگوین را قبول کرد. پس از قطع شدن مذاکرات با مربی مذکور، آدانا دمیر اسپور روی پاتریک کلایورت تمرکز کرد.

1892103

مربی هلندی قراردادی یک ساله با امکان تمدید یک ساله امضا کرده و از اول جولای هدایت باشگاه جدید خود را بر عهده خواهد گرفت. این اولین تجربه او به عنوان مربی یک تیم حرفه‌ای فوتبال پس از هدایت تیم‌های پایه هلند و دستیار مربی تیم ملی کامرون است. آخرین تجربه او به عنوان مربی موقت تیم ملی کوراسائو بود.

1421766

از سوی دیگر، باشگاه آدانا در تلاش است تا ادینسون کاوانی را نیز جذب کند. مدیر ورزشی آدانا این روزها در حال مذاکره با برادر و ایجنت او است. در ترکیه اطمینان دارند که کاوانی قرارداد خود را با والنسیا فسخ خواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد خواهد آمد. بالوتلی آخرین چهره سرشناسی بود که برای آدانا بازی کرده است.

دیدگاه‌ها