کد خبر : 1947193 | 07 تیر 1402 ساعت 16:14 | 30.6K بازدید | 18 دیدگاه

ژاپن مربی تیم ملی آلمان را عوض می‌کند!

اشپورت بیلد فاش کرد، بازی با ژاپن و فرانسه در ماه سپتامبر آخرین فرصت هانسی فلیک است و اگر نتیجه خوبی نگیرد، اخراج خواهد شد.

ژاپن مربی تیم ملی آلمان را عوض می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در جام جهانی نتایج ضعیفی کسب کرد و در همان دور گروهی حذف شد. این تیم در مسابقات دوستانه هم عملکرد قابل دفاعی نداشته و فقط یکی از پنج دیدار دوستانه‌اش را با مربیگری هانسی فلیک برده است.

در آخرین مسابقه دوستانه که 9 روز پیش در آلمان برگزار شد، این تیم 2 بر صفر به کلمبیا باخت تا انتقادات از سرمربی تیم ملی این کشور بالا بگیرد. حالا گفته می‌شود هانسی فلیک فقط دو بازی دوستانه با ژاپن و فرانسه در ماه سپتامبر را به عنوان فرصت اثبات خودش در دست دارد و در صورتی که در این مسابقات نتیجه بدی بگیرد، برکنار خواهد شد.

آلمان در حال حاضر در خط دفاعی به ویژه دفاع کناری و در نوک حمله با کمبود بازیکن آماده و باکیفیت روبرو است و هانسی فلیک نتوانسته این مشکل را برطرف کند، به ویژه اینکه به بازیکنان جوان هم فرصت چندانی نداده تا خودشان را در این پست‌ها نشان دهند.

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان فعلا از فلیک دفاع می‌کند اما ممکن است نگاه او هم در آینده نزدیک تغییر کند و آن وقت دنبال مربی جدیدی برای آلمان، میزبان یورو 2004، بگردد.

این در حالی است که گفته می‌شود به زودی یک نفر دیگر به فولر ملحق می‌شود تا کار مدیر ورزشی تیم ملی را دو نفره انجام دهند و به فولر در گرفتن تصمیمات سخت کمک کند. از سامی خدیرا به عنوان کسی یاد می‌شود که به فولر خواهد پیوست و در دراز مدت جانشین او خواهد شد.

1892105

دیدگاه‌ها