کد خبر : 1947197 | 07 تیر 1402 ساعت 16:33 | 38K بازدید | 8 دیدگاه

رونمایی از جدیدترین رقیب علی اکبری در MMA

امیرعلی اکبری فایتر ایرانی روز 24 تیر ماه به مصاف حریف کانادایی خود می‌رود.

رونمایی از جدیدترین رقیب علی اکبری در MMA

به گزارش "ورزش سه"، امیر علی اکبری، فایتر ایرانی روز 24 تیر ماه در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ به دنبال سومین برد متوالی خود در این پیکارها خواهد بود. 

علی اکبری که در دو مبارزه اخیر خود با ناک اوت فنی (TKO) پیروز شده بود، در این مسابقه که از ساعت 3:30 بامداد شنبه 24 تیرماه آغاز می‌شود، در مسابقه سنگین وزن MMA به مصاف "داستین جوینسون" فایتر کانادایی می‌رود.

علی اکبری در سال 2022 در دو مبارزه خود در مسابقات ONE به برتری دست یافت و خود را به عنوان یکی از مبارزان مطرح دسته سنگین وزن سازمان وان چمپیونشیپ نشان داد.

1892110

این بازیکن 35 ساله در آذر ماه سال گذشته مقابل همتای فیلیپینی خود یعنی "براندون ورا" به برتری خوبی دست یافت. پیش از این در شهریور ماه سال گذشته، علی اکبری نیز "مائورو سریلی" ایتالیایی را شکست داده بود.

علی‌اکبری با "جوینسون" 37 ساله روبرو خواهد شد؛ ورزشکاری که پس از آغاز دوران حرفه‌ای خود در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ مقابل همتای بلاروسی خود یعنی "کریل گریشنکو" شکست خورد، اما در آخرین مبارزه خود در فوریه 2022 مقابل "هوگو کونا" از برزیل به پیروزی رسید.

این مسابقه در استادیوم بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

سازمان وان چمپیونشیپ که در سال 2011 توسط "چاتری سیتیودتونگ" تایلندی تأسیس شد، در حال حاضر یکی از بزرگترین سازمان‌های هنرهای رزمی ترکیبی جهان است. ایرج عزیزپو ورزشکار کیک بوکسینگ و فریار امینی پور استعدادهای شکست ناپذیر موی تای ایران از جمله مبارزان این سازمان هستند.

دیدگاه‌ها