کد خبر : 1947217 | 08 تیر 1402 ساعت 03:05 | 21.8K بازدید | 18 دیدگاه

دعوای پیرمردهای رئال-اتلتیکو: هوگو سانچس خائن است!

هوگو سانچس، از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید، با صحبت‌های تندی که درباره اتلتیکو مادرید کرد باعث ایجاد تنش جدید بین دو باشگاه شد. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو هم به سانچس به تندی پاسخ داد.

دعوای پیرمردهای رئال-اتلتیکو: هوگو سانچس خائن است!

به گزارش "ورزش سه"، هوگو سانچس مکزیکی یکی از ستاره‌های بزرگ تاریخ رئال مادرید به حساب می‌آید و برخی هواداران حتی او را از اسطوره‌های باشگاه‌شان می‌دانند. سانچس علاوه بر رئال سابقه بازی در دیگر تیم پایتخت اسپانیا، اتلتیکو، را هم دارد.

رئال و اتلتیکو در شهر مادرید رقابتی سخت و تاریخی دارند که گاه به دشمنی پهلو می‌زند. صحبت‌های اخیر هوگو سانچس و ادعاهای تندی که علیه اتلتیکو مادرید مطرح کرد خشم این باشگاه را برانگیخت. روبن کانو از ستاره‌های سابق اتلتیکو با لحنی تند و مشابه هوگو سانچس به او پاسخ داد تا تنش ایجاد شده بین دو طرف اوج بگیرد.

1892143

ماجرا از آنجا آغاز شد که ستاره مکزیکی سابق رئال و اتلتیکو در یک فیلم مستند حضور یافت که "کسانی که زندگی‌ات را تغییر دادند: هوگو سانچس" نام دارد. سانچس در این مستند به دوران حضورش در اتلتیکو مادرید اشاره کرد و گفت:" 3 سالی که در اتلتیکو بودم بدترین سالهای کل عمرم بود. در روزنامه‌ها تیترهایی می‌دیدم که می‌گفتند ما فوتبالیست می‌خواهیم نه ماریاچی (نوازنده‌های سنتی مکزیکی). در ورزشگاه فریاد می‌زدند و می‌گفتند سرخپوست عوضی، گمشو برگرد خانه‌ات! البته من به خودم می‌گفتم حالا که اینطور شد بهتر از همیشه بازی می‌کنم".

سانچس بعد از این دوره سه ساله در سال 1985 اتلتیکو را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و به مدت هفت سال با پیراهن سفید این تیم به میدان رفت.

1892144

روبن کانو، ستاره سابق اتلتیکو، که در این تیم با هوگو سانچس همبازی بوده مثل خیلی از اتلتی‌ها از این حرف‌های او عصبانی بود و پاسخی تند به سانچس داد. کانو با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ ادعاهای همبازی سابقش نوشت:"در تمام تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام هوگو سانچس بدترین هم‌تیمی‌ای بوده که داشتم. او خیانت‌کار است و با چیزی به اسم وفاداری هیچ آشنایی‌ای ندارد. بگذارید این را به شما بگویم که او نه در اتلتیکو و نه در رئال هیچ دوستی ندارد و بعید می‌دانم در کشورش مکزیک هم دوستی داشته باشد. من این را به خاطر تجربه دست اولی که از او دارم می‌گویم. او آنقدر مزخرف است که نگو. اوایل که به اتلتیکو آمده بود من و همسرم با او همسرش روابط خانوادگی داشتیم ولی وقتی دیدم هوگو سانچس و همسرش تیمهای دیگر را که به اتلتیکو گل زده‌اند تشویق می‌کنند و از باخت تیم خوشحالند رابطه‌مان را قطع کردیم".

دیدگاه‌ها