کد خبر : 1947221 | 07 تیر 1402 ساعت 17:55 | 33.1K بازدید | 7 دیدگاه

دفاعیه ستاره یونایتد: من نامزدم را کتک نزدم!

آنتونی، ستاره برزیلی یونایتد سکوت خود را شکست و گفت نامزد سابقش را کتک نزده است.

دفاعیه ستاره یونایتد: من نامزدم را کتک نزدم!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل گزارش شد که گابریلا کاوالین، نامزد سابق آنتونی در اداره پلیس سائوپائولو در برزیل از این بازیکن شکایت کرده که او را کتک می‌زده است.

کاوالین برای اثبات ادعایش، تصویر زخم‌های روی بدن و پیام‌های تهدیدآمیز را هم ضمیمه پرونده کرده بود. کالوین 22 ساله همچنین گفته بود آنتونی روز 20 می او را کتک زده، درست همان روزی که یونایتد توانست بورنموث را یک بر صفر شکست دهد.

1892155

حالا بازیکن یونایتد در شبکه‌های اجتماعی نوشته این ادعاها دروغ است و او نامزد سابقش را آزار جسمی نداده و ثابت می‌کند که بی‌گناه است. او در اینستاگرامش نوشت: «دوستان، هواداران و دنبال کننده‌های من؛ بعد از اینکه شهادتم را در اداره پلیس دادم، جایی که تحقیقات درباره من در جریان است، می‌خواهم برای اولین بار با همه مردم حرف بزنم چون من به غلط به آزار جسمی متهم شده‌ام.

تا اینجا ساکت بودم تا هیچ چیزی نتواند روی فرآیند تحقیق اثر بگذارد اما در این روزها من و خانواده‌ام در سکوت عذاب کشیدیم. اگرچه من در منطقه خیلی فقیری به دنیا آمدم و بزرگ شدم، اما هیچ وقت شرایطی مثل این را تجربه نکردم که اتهام غلط خشونت باعث شد مردم نامنصفانه در مورد من قضاوت کنند.

بعد از پایان تحقیقات، بی‌گناهی من اثبات خواهد شد، چون مطمئنم که عدالت برقرار خواهد شد و خدشه‌ای که به تصویر من وارد شده، به گذشته خواهد پیوست.»

دیدگاه‌ها