کد خبر : 1947235 | 07 تیر 1402 ساعت 18:45 | 25.9K بازدید | 13 دیدگاه

غول‌های فناوری نمی‌خواهند کم بیاورند

ماسک و زاکربرگ آماده مبارزه: تمرین جوجیتسو و کشتی!

ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.

ماسک و زاکربرگ آماده مبارزه: تمرین جوجیتسو و کشتی!

به گزارش "ورزش سه"، اگر به دنیای رسانه‌های دیجیتال علاقه‌مند باشید یا از استفاده‌کنندگان دائمی پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام، فیسبوک و توییتر باشید بعید است که نام رؤسای این سازمان‌های تجاری بزرگ را نشناسید.

1892174

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ از جمله ثروتمندترین و تاثیرگذارترین چهره‌های دنیای امروز هستند که هر از چند گاه به دلیل فعل و انفعالات محصولات پر استفاده‌شان در سر خط خبرها قرار می‌گیرند. اما در روزهای گذشته این دو به دلیل خاصی مطرح شدند که واقعا شگفت‌انگیز بود.

قرار است به زودی شاهد مبارزه زاکربرگ و ماسک در قفس آهنی باشیم. ماجرا از آنجا آغاز شد که ایلان ماسک، مالک شرکت تسلا و توییتر، از زاکربرگ، مالک متا که فیسبوک را در اختیار دارد، خواهان حضور در چنین مبارزه‌ای شد و زاکربرگ دعوت او را پذیرفت. این خبر به سرعت به یکی از پربحث‌ترین خبرهای دنیا تبدیل شد.

با اینکه خیلی‌ها معتقد بودند این یک بازی رسانه‌ای از سوی دو کارآفرین بزرگ دنیای فناوری است و مبارزه‌ای در کار نخواهد بود ولی واقعیت این است که ماسک و زاکربرگ این مبارزه را جدی گرفته‌اند و حتی تمرین برای روز نبرد را آغاز کرده‌اند.

1892175

چند روز پیش مالک فیسبوک ویدیویی منتشر کرد که او را در حال تمرین جوجیتسو نشان می‌داد؛ هنری رزمی که زادگاه آن برزیل است. زاکربرگ در این ویدیو در حال تمرین با لکس فریدمن دیده می‌شود که از قضا در حال آموزش هنرهای رزمی به زاکربرگ و ماسک است.

فریدمن با اعتراف به اینکه هم به زاکربرگ و هم به ایلان ماسک آموزش رزمی می‌دهد گفت: "اینکه می‌بینم ایلان و مارک شروع به یاد گرفتن هنرهای رزمی کرده‌اند برایم خیلی جذاب است. بی‌صبرانه منتظر تمرین با ایلان ماسک هستم."

سه روز بعد از ویدیوی زاکربرگ، لکس فریدمن دو تصویر منتشر کرد که او را در حال تمرین دادن ایلان ماسک نشان می‌دهد. فریدمن نوشت: "من از قدرت و توان و مهارت ایلان چه در خاک و چه در حالت ایستاده شگفت‌زده شدم. عالی بود. به نظرم بهتر است هم ایلان و هم مارک به تمرین هنرهای رزمی ادامه بدهند و در قفس آهنی مبارزه نکنند. ولی همانطور که ایلان می‌گوید او سرگرم کردن را بیشتر از هر چیز دوست دارد. من به خاطر آنها اینجا هستم."

1892176
1892177

در این پست که توسط فریدمن منتشر شده ایلان ماسک در حال تمرین فنون هنرهای رزمی با او دیده می‌شود. ماسک که امروز 52 ساله شده به توییت مربی‌اش جواب داده و نوشت: "خوش گذشت."

دیدگاه‌ها