کد خبر : 1947237 | 07 تیر 1402 ساعت 18:53 | 20.2K بازدید | 16 دیدگاه

سیتی، مرکز صدور سرمربی و مدیر به تیم‌های دیگر!

رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.

سیتی، مرکز صدور سرمربی و مدیر به تیم‌های دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات خیلی از تیم‌ها ستاره‌های خود را از دست می‌دهند و بازیکنان جدیدی به فهرست‌شان اضافه می‌کنند؛ اما برای سیتی وضعیت بسیار متفاوت از بقیه رقبا است.

خیلی‌ها شروع به استخدام کادر فنی سیتی کرده‌اند تا جایی که آمار مربیان جدا شده از این تیم از آمار بازیکنان جدایی‌طلب بیش‌تر شده است. در حقیقت خیلی به ندرت پیش می‌آید که یک بازیکن قصد جدایی از این تیم را داشته باشد اما دستیاران پپ گواردیولا در روزهای اخیر به سرعت روانه تیم‌های دیگر می‌شوند.

ابتدا انزو مارسکا از تیم فنی این مربی اسپانیایی جدا شد و سرمربیگری لستر را پذیرفت و حالا هم رودولفو بورل، دستیار دوم پپ بعد از 9 سال کار در سیتی و فتح سه‌گانه، روانه MLS در آمریکا می‌شود تا مدیر ورزشی تیم آستین در تگزاس شود و برای موفقیت این تیم برنامه‌ریزی کند.

1892181

بورل مثل پپ کارش را در تیم جوانان بارسلونا شروع کرده و مدیر تیم جوانان این باشگاه بود و کمک می‌کرد دست‌پرورده‌های لاماسیا وارد تیم اصلی شوند. او در 2014 به عنوان مدیر فنی آکادمی سیتی به این باشگاه ملحق شد، سپس از 2016 به تیم فنی پیوست و از اول فصل 23-2022 هم دستیار پپ شد.

دیدگاه‌ها