کد خبر : 1947242 | 07 تیر 1402 ساعت 19:07 | 80.1K بازدید | 72 دیدگاه

حسینی از رفسنجان می‌رود؛

یک بازیکن در چند راهی سپاهان، تراکتور و بقیه!

هافبک دو فصل اخیر مس رفسنجان تا ابتدای هفته آینده باشگاه جدیدش را معرفی خواهد کرد.

یک بازیکن در چند راهی سپاهان، تراکتور و بقیه!

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی که طی دو فصل اخیر در مس رفسنجان حضور داشته و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در خط میانی بوده، با عملکرد تاثیرگذارش تبدیل به یکی از نفرات شاخص در نقل و انتقالات تابستانی شده که خواهان زیادی دارد و در این بین باشگاه سپاهان نیز برای جذب او اقدام کرد.

حسینی که در فصل گذشته لیگ برتر حضور کامل در تمام ۳۰ مسابقه لیگ برتر داشت و با نمایش موثرش توانست دو گل به ثمر رساند و روی چهار گل نارنجی پوشان تاثیرگذار ظاهر شود، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان بود که ژوزه مورایس نظر مثبت روی او داشت، اما این بازیکن با توجه به تحت قرارداد بودن با مس رفسنجان، فعلا پاسخ قطعی به پیشنهاداتش نداده ولی به نظر می‌رسد راهی اصفهان نخواهد شد.

این هافبک دفاعی- میانی که تجربه دعوت به تیم ملی را هم دارد، پس از صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم اراک، طی دو فصل اخیر در مس رفسنجان عضویت داشته که همچنان تحت قرارداد با نارنجی پوشان است ولی وجود بند فسخ ۴ میلیارد تومانی در قراردادش موجب شده تا شرایط جدایی برای او فراهم باشد.

باشگاه‌های خواهان حسینی ازجمله سپاهان، تراکتور و ... باید با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه به مس رفسنجان این بازیکن را به خدمت بگیرند که بعید نیست این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد و سید مهدی حسینی راهی یکی از تیم‌های بالای جدولی شود.

دیدگاه‌ها