کد خبر : 1947257 | 07 تیر 1402 ساعت 19:56 | 28.1K بازدید | 17 دیدگاه

واکنش دخیا به بدقولی یونایتد: خواب‌آور شده‌اید!

واکنش داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، به طولانی شدن روند مذاکرات برای تمدید قراردادش خبرساز شده است.

واکنش دخیا به بدقولی یونایتد: خواب‌آور شده‌اید!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه حدود یک هفته پیش مشخص شد که منچستریونایتد قصدی برای خرید دروازه‌بان در تابستان امسال ندارد اما بر خلاف انتظار، شیاطین سرخ همچنان برای تمدید قرارداد دروازه‌بان شماره یک‌شان داوید دخیا تعلل می‌کنند.

دیروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد منچستریونایتد با اینکه پیش‌تر با دخیا به توافق رسیده و آماده امضای تمدید قراردادش بوده اما به شکلی ناگهانی به او اعلام کرده که برای تمدید باید با کاهش دستمزدش کنار بیاید.

1888287

این در حالی است که دخیا پیش از این با کاهش دستمزدش موافقت کرده بود ولی به نظر می‌رسد منچستریونایتد اعتقاد دارد این دروازه‌بان اسپانیایی در موضع ضعف است و می‌تواند موافقت او را برای کاهش بیشتر دستمزدش به دست بیاورد. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تن‌هاخ به استفاده از دخیا در درون دروازه راضی شده ولی مدیران باشگاه می‌گویند او باید با دستمزدی به مراتب کمتر از دستمزد فعلی‌اش بازی کند.

دخیا امروز بالاخره سکوتش را شکست و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی واکنشی جنجالی نشان داد که خبرساز شده است. دخیا در توییتر پیامی منتشر کرد که یک ایموجی در حال خمیازه کشیدن را نشان می‌داد. دروازه‌بان اسپانیایی می‌خواهد این پیام را ارسال کند که طولانی شدن مذاکرات برای تمدید قراردادش خواب‌آور شده است.

1892213

دیدگاه‌ها