کد خبر : 1947286 | 08 تیر 1402 ساعت 06:00 | 105K بازدید | 41 دیدگاه

حمید درخشان وقتی عنایتی در فوتبال ایران نبود! (عکس)

این یک تصویر کمیاب از یک مسابقه عجیب در تاریخ فوتبال ایران است.

حمید درخشان وقتی عنایتی در فوتبال ایران نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، اسکندر کوتی، گزارشگر مشهور و باسابقه فوتبال ایران، میان دو سرمربی ایستاده و با آنها صحبت می‌کند. نفر اول نصرالله عبداللهی و دومین نفر حمید درخشان؛ دو بازیکن از دو نسل مختلف فوتبال ایران که به عنوان سرمربی در دربی به هم رسیدند.

این تصویر مربوط به دربی برگشت پس از بازی نیمه کاره‌ای است که به حکم کمیته انضباطی به پیروزی سه بر صفر استقلال تبدیل شد؛ مسابقه‌ای که درست ۲۰ سال پیش برگزار شد و در فضای کنترل‌شده بدون گل به پایان رسید تا استقلال به فینال مسابقات صعود کند و آنجا به سایپا ببازد.

این نتیجه برای حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس که تیم پر ستاره‌ای در اختیار داشت، ناکامی بزرگی تلقی شد و در حالی که تیم او در بازی رفت می‌توانست به فینال برسد، در نهایت اتفاقات بازی به سمتی رفت که پرسپولیس، برتری خود را در مسابقه از دست بدهد.

1892273

درخشان که از اولین مربیان کلاس‌رفته فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این دوره هنوز در ابتدای کار حرفه‌ای تازه‌اش بود که در نهایت با حضور چندباره به عنوان سرمربی پرسپولیس ادامه پیدا کرد.

درخشان در ماه‌های گذشته به واسطه انتقاد از امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی، سرمربی جوان تیم امید، بر سر زبان‌ها افتاده است؛ حال آنکه این نسل جوان از این سرمربی با سابقه انتظار حمایت دارند.

دیدگاه‌ها