کد خبر : 1947290 | 07 تیر 1402 ساعت 23:48 | 86.8K بازدید | 28 دیدگاه

جیمز مدیسون به تاتنهام پیوست

دومین انتقال بزرگ امشب: باز هم در لندن! (عکس)

باشگاه تاتنهام رسما از جیمز مدیسون، ستاره سابق لسترسیتی، به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد.

دومین انتقال بزرگ امشب: باز هم در لندن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی از توافق دو باشگاه لسترسیتی و تاتنهام برای انتقال جیمز مدیسون خبر داده بودند؛ انتقالی که دقایقی پیش با رقم 40 میلیون پوند رسمی شد تا دومین انتقال بزرگ امشب را هم در لندن شاهد باشیم.

1892282

این هافبک انگلیسی در سال 2018 از نوریچ راهی لستر شد و طی 5 سال اخیر جزو ستاره‌های ثابت این تیم به شمار می‌رفت. بعد از اینکه لستر امسال به چمپیونشیپ سقوط کرد پیش‌بینی جدایی مدیسون سخت نبود.

نیوکسل، یونایتد و تاتنهام جدی‌ترین مشتریان ستاره لستر بودند که بعد از پایان فصل برای خرید او وارد مذاکره با روباه‌ها شدند؛ مدیران تاتنهام بحث پروژه خرید مدیسون را جدی‌تر از رقبا پیش برده و در نهایت موفق شدند او را به خدمت بگیرند.

1892284

ساعتی پیش اعلام شد که تاتنهام و لستر برای انتقال جیمز مدیسون با مبلغ 40 میلیون پوند به توافق رسیده اند. لستری‌ها که برای بازگشت به لیگ برتر در فصل آینده تلاش خواهند کرد با توجه به اینکه یک سال از قرارداد هافبک انگلیسی‌شان باقی بود با استقبال از فروش او پول خوبی به جیب می زنند.

مدیسون در مجموع 203 بازی برای لستر انجام داده و موفق به زدن 55 گل شد. او امسال با وجود نتایج ضعیف تیمش، عملکرد فردی قابل قبولی داشت و در 30 بازی لیگ برتر 10 گل زد و 9 پاس گل داد تا روی 19 گل تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها