کد خبر : 1947295 | 08 تیر 1402 ساعت 00:21 | 77.6K بازدید | 28 دیدگاه

رسمی، سرمربی اینتر میامی مشخص شد (عکس)

تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا، هدایت تیم اینتر میامی را به عهده گرفت.

رسمی، سرمربی اینتر میامی مشخص شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، اینتر میامی با جذب لیونل مسی و سرخیو بوستکس نام خود را در سطح اول فوتبال دنیا بر سر زبان ها انداخته است. این باشگاه اعلام کرده هنوز پروژه های جاه طلبانه دیگری هم دارد که به زودی عملی خواهد شد. انتخاب سرمربی گام بعدی اینتری‌ها بود؛ این باشگاه امشب تاتا مارتینو را رسما به عنوان سرمربی فصل آینده خود معرفی کرد.

1892291

تاتا مارتینو در تیمی که به زودی خریدهای جدید نیز به ترکیب آن اضافه خواهند شد کار سختی در پیش دارد؛ اینتر میامی در حال حاضر با 13 باخت از 18 بازی در قعر جدول کنفرانس شرق MLS حضور دارد.

سرمربی سابق تیم ملی مکزیک که نتوانست این تیم را از دور گروهی جام جهانی 2022 بالا ببرد چند روز پیش در بازی خداحافظی مکسی رودریگز با تایید مذاکره با اینتر میامی به شایعات اخیر در مورد حضورش روی نیمکت این تیم را تایید کرده بود.

او سابقه کار کردن با لیونل مسی در بارسلونا را دارد و پیوند آنها می تواند یک پیوند موفق برای احیای اینترمیامی باشد. البته ستاره های دیگری چون سرخیو بوسکتس و احتمالا جوردی آلبا را نیز باید به جمع بارسایی های سابق اینتر میامی اضافه کنیم که بخشی از این پروژه بزرگ خواهند بود.

مارتینو در فصل 14-2013 هدایت بارسلونا را به عهده داشت و بعد از آن به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین انتخاب شد تا دوباره کار با مسی را تجربه کند. این مربی 60 ساله جانشین فیل نویل، مربی انگلیسی شده که چند هفته پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت اینتر میامی کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها