کد خبر : 1947297 | 08 تیر 1402 ساعت 01:14 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

هری ردنپ:

بایرن شانسی برای جذب هری کین ندارد!

هری ردنپ تاکید کرد که هری کین قطعا امسال در تاتنهام خواهد ماند چرا که نمی خواهد خانواده‌اش را به آلمان ببرد.

بایرن شانسی برای جذب هری کین ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ اولین پیشنهاد خود برای جذب هری کین با مبلغ 70 میلیون پوند را به تاتنهام ارائه کرد؛ با وجود رد این پیشنهاد به نظر می رسد که قهرمان بوندس لیگا نمی خواهد به راحتی بیخیال ملی پوش انگلیسی شود و در حال آماده کردن پیشنهادی جدید است.

کین هدف اول توماس توخل در نقل و انتقالات تابستانی است اما به گزارش تلگراف، بایرنی ها قصد دارند پیشنهاد خود را تا 90 میلیون پوند بالا ببرند. با این وجود گفته می شود که مهاجم تاتنهام برای بازی کردن در خارج از انگلیس برنامه ای ندارد.

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در گفت و گویی اخیر خود با بی بی سی به مورد فوق اشاره کرده و گفت: "مطمئنم که هری کین در تاتنهام می ماند. او در حال ساخت یک خانه جدید است و می خواهد اینجا بماند. خانواده برای کین از اهمیت بالایی برخوردار است و بنابراین به نظر می رسد که بایرن مونیخ شانسی برای جذب او نداشته باشد."

او با اشاره به مسائلی که در این ادعای او دخیل هستند گفت: "کین نمی خواهد به آلمان برود و خانواده اش را هم به آنجا نمی برد. او فرصتی هم برای این کار وجود ندارد. به این ترتیب او در تاتنهام می ماند مگر اینکه راهی منچسترسیتی شود. البته آنها با حضور ارلینگ هالند نیازی به کین ندارند. بنابراین حضور او در سیتی هم بعید به نظر می رسد. من در این مورد تقریبا مطمئن هستم."

دیدگاه‌ها