کد خبر : 1947303 | 08 تیر 1402 ساعت 02:11 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

بازی در این تیم رویای من است

اشتیاق بالای ستاره جنجالی به بازی در یوونتوس

نیکولو زانیولو، ستاره جنجالی گالاتاسرای، از بازی در یوونتوس استقبال کرد.

اشتیاق بالای ستاره جنجالی به بازی در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته بعد از اینکه اعلام کرد قصد ادامه حضور در رم را ندارد راهی گالاتاسرای شد و خشم هواداران تیم ایتالیایی و ژوزه مورینیو را برانگیخت.

اولتیماتوم باشگاه رم و تجمع هواداران این باشگاه مقابل خانه زانیولو که به دخالت پلیس انجامید روزهای تلخی برای این ستاره جوان رقم زد اما او حالا قصد دارد دوباره به فوتبال ایتالیا برگردد.

از یوونتوس، فیورنتینا و میلان به عنوان سه مشتری زانیولو یاد می شد که بیانکونری با ربودن گوی سبقت از رقبا پیشنهاد خرید او را به گالاتاسرای ارائه کرد. این باشگاه حتی حاضر در ازای زانیولو یکی از بازیکنان خود (مویزه کین یا مک کنی) را به گالاتاسرای بدهد.

1892303

زانیولو در واکنش به شایعات اخیر گفت: "شرایط خوبی در ترکیه دارم و می خواهم خودم را آماده مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا کنم."

او بدون اینکه اشتیاق خود برای بازی در یووه را پنهان کند گفت: "با وجود این شرایط اگر فرصت مناسبی برای من و باشگاه پیش بیاید این جا را ترک خواهم کرد. من رویای بازی در یوونتوس را دارم حتی اگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد. از کودکی به پل پوگبا و بانوی پیر علاقه داشتم."

دیدگاه‌ها