کد خبر : 1947305 | 08 تیر 1402 ساعت 08:15 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

دیگر به یوونتوس فکر نمی کنم

پیرلو: حضور در سری B من را نمی ترساند!

آندره‌آ پیرلو، سرمربی جدید سمپدوریا، تاکید کرد که حضور در سری B باعث ترس او نمی شود.

پیرلو: حضور در سری B من را نمی ترساند!

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، با قراردادی دو ساله هدایت سمپدوریا را به عهده گرفت؛ او وظیفه خواهد داشت تا تیم جدید خود را به سطح اول فوتبال ایتالیا برگرداند. سمپدوریا فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه آخر سری A به یک دسته پایین تر سقوط کرد؛ اتفاقی که پیرلو تاکید دارد هیچ ترسی از آن ندارد.

او بعد از اینکه در ماه مه 2021 از هدایت یوونتوس اخراج شد هدایت تیم کاراگمرک ترکیه را به عهده گرفت. پیرلو فصل جاری سوپر لیگ ترکیه را با رتبه هفتم به پایان رساند و مدیران کاراگمرک پیش از پایان قراردادش با او قطع همکاری کردند. سرمربی سابق یووتتوس با قبول هدایت سمپدوریا خیلی زود به فوتبال ایتالیا برگشته و امیدوار است با احیای سمپدوریا دوباره اوج بگیرد.

1892307

پیرلو در جدیدترین مصاحبه خود که توتو مرکاتو آن را منتشر کرده در مورد بازگشت به ایتالیا که تداعی کننده خاطرات تلخش در یوونتوس است گفت: "من به گذشته نگاه نمی کنم. به جای فکر کردن به اتفاقات گذشته می خواهم توجه خود را به آینده معطوف کنم که بیشتر می تواند کمکم کند."

وسوسه بازگشت به یوونتوس، سوال بعدی از پیرلو بود که او با رد آن گفت: "فقط روی انجام کاری که باید با سمپدوریا انجام دهم تمرکز کرده ام."

حضور در سری B اصلا من را نمی ترساند. همیشه با تمام انرژی خودم کار کرده ام و اینجا هم همه تلاشم را به کار خواهم برد تا بهترین نتایج را کسب کنیم."

دیدگاه‌ها