کد خبر : 1947308 | 08 تیر 1402 ساعت 08:15 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

یار همیشگی پاشا از تراکتور تا ایران‌خودرو!

رسول خطیبی کمک همیشگی خود در آلومینیوم و تراکتور را به پیکان تهران برد.

یار همیشگی پاشا از تراکتور تا ایران‌خودرو!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال پیکان پس از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی در حالی عصر روز گذشته در مجموعه ورزشی ایران‌خودرو برگزار شد که اعضای کادر فنی جدید این تیم نیز حضور داشتند و عملکرد بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه پیکان را زیر نظر گرفتند.

در حالی که رسول خطیبی ترجیح داد از جایگاه ویژه زمین ایران خودرو عملکرد تمام بازیکنان پیکان را زیر نظر داشته باشد، کمک‌های او ازجمله حمید عبداللهی در کنار زمین به بررسی دقیق نمایش نفرات این تیم پرداختند تا نمایش آنها را مورد ارزیابی قرار دهند و نفرات مدنظرشان را از همین ابتدا شناسایی کنند.

1892314

حمید عبداللهی که کمک اول رسول خطیبی در تراکتور تبریز بوده و تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی را همراه با سرخ‌پوشان تبریزی دارد و علاوه بر آن در آلومینیوم اراک نیز فعالیت داشته، حالا دوباره در کادر فنی این سرمربی در پیکان نیز حضور دارد و دیروز به طور جدی مشغول رصد بازیکنان این تیم بود.

عبداللهی که علاوه بر آلومینیوم و تراکتور، تجربه کار در تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی تبریز، نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی جم و ... را دارد و فصل گذشته در خیبر خرم‌آباد حضور داشت، حالا دوباره به لیگ برتر بازگشته تا در کنار رسول خطیبی بتوانند پیکان را مثل سال نخست حضور آلومینیوم در لیگ برتر، به جایگاه مناسبی برسانند و عملکرد موفقی بر جای بگذارند.

دیدگاه‌ها