کد خبر : 1947310 | 08 تیر 1402 ساعت 08:30 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای سهمیه قزاقستان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای سهمیه قزاقستان

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، لیلا بریانیان اصفهانی در ارزیابی از وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اظهار کرد: این رقابتها از ۱۲ تیر با حضور ۶ تیم ایران، کره جنوبی، چین، تایلند و ژاپن برگزار می‌شود که تیم ایران در اولین دیدار به مصاف کره جنوبی می‌رود. برای آماده‌سازی تیم تاکنون ۱۹ اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان ایجاد کردیم شرایط راضی کننده است و هر ماه شاهد رشد تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان بودیم.

وی یکی از اهداف اصلی تیم را کسب عنوان قهرمانی در قزاقستان و کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک پاریس عنوان کرد و گفت: هرچند با حضور چین و تایلند کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی در قزاقستان داریم اما با بازیکنان باانگیزه و هماهنگی که داریم دستیابی به قهرمانی دور از انتظار نیست. تلاش بر این است که ابتدا از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنیم و در صورت امکان جایگاه خود را تا قهرمانی ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده سازی تیم از نظر امکانات با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین بهترین امکانات در اختیار بانوان والیبال نشسته قرار دارد و هر خواسته‌ای که تا به امروز داشتیم فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم در قزاقستان بهترین نتیجه برای بانوان رقم بخورد.

1892317

بریانیان همچنین در ارزیابی از حریفان آسیایی، گفت: تمام حریفان آسیایی برای ما یکسان هستند و هیچ کدام از آنها را نباید دست کم گرفت. البته چین و تایلند امکان دارد موانع ما برای رسیدن به قهرمانی باشند که در این زمینه نیز سعی داریم هدفمند و با برنامه پیش برویم تا سهمیه پارالمپیک را به راحتی از دست ندهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر در قزاقستان مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک پاریس را کسب نکنید، آیا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرایط کسب سهمیه را خواهید داشت یا خیر؟ افزود: در بازیهای پاراآسیایی سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع نمی‌شود اما سعی داریم بعد از موفقیت در قهرمانی آسیا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین جایگاه قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان از معصومه زارعی، طیبه جعفری، زینب ملکی، مهری فلاحی، زهرا دانایی طوسی، زهرا نجاتی عارف، بتول خلیل زاده، فرزانه حیدری، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی و فاطمه عباسی به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نام برد.

دیدگاه‌ها