کد خبر : 1947329 | 08 تیر 1402 ساعت 11:58 | 59.2K بازدید | 35 دیدگاه

خرید جدید سیتی در بین بدترین‌ها: عجب فاجعه‌ای!

متئو کواچیچ، خرید جدید منچسترسیتی، در بین بدترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته قرار گرفته است.

خرید جدید سیتی در بین بدترین‌ها: عجب فاجعه‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، کواچیچ پس از چند سال حضور در چلسی تصمیم گرفت تجربه جدیدی به دست آورد و با قراردادی چهار ساله به ارزش 29 میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد. 

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان در چند روز اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این بازیکن از سبک بازیکنانی نیست که همیشه در تیم‌های پپ گواردیولا حضور داشتند اما مطمئنا او دلیل مشخصی برای جذب این بازیکن داشته است. 

حالا سایت WhoScored آماری منتشر کرده که بیش از پیش باعث نگرانی هواداران سیتی شده است. آنها مدعی شده‌اند که این هافبک کروات در بین بازیکنانی که حداقل 1500 دقیقه در فصل 23-2022 بازی کرده‌اند، در بین بدترین‌ها قرار دارد. 

1891858

این سایت نمره 6.48 را به ستاره جدید سیتی در فصلی که گذشت اختصاص داده و به این ترتیب او پس از رومئو فرولر، لوییس کوک و رایان ییتس در قعر جدول بازیکنان حاضر در این فهرست قرار گرفته است. 

کواچیچ در سال 2018 به صورت قرضی از رئال مادرید به چلسی پیوست اما در این باشگاه ماندگار شد و حالا پس از پنج فصل به سیتی پیوسته است. این آمار در حالی منتشر شده که او فصل گذشته 37 بازی برای آبی‌های لندن انجام داد و و دو گل و دو پاس گل هم در کارنامه به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها