کد خبر : 1947391 | 08 تیر 1402 ساعت 17:22 | 43.5K بازدید | 5 دیدگاه

بایرن بازیکن می‌فروشد، اتلتیکو پولدار می‌شود!

لوکاس هرناندز می‌تواند نقش مهمی برای اتلتیکو مادرید بازی کند؛ اما قرار نیست این مدافع بایرن مونیخ به اتلتیکو برگردد.

بایرن بازیکن می‌فروشد، اتلتیکو پولدار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن است و در این میان، بخشی از پولی که به بایرن مونیخ پرداخت می‌شود، به حساب اتلتیکو مادرید واریز خواهد شد. 
لوکاس از 11 سالگی در آکادمی اتلتیکو مادرید بود و وقتی بایرن برای خرید او 80 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت، 23 سال داشت. در آن زمان بندی در قرارداد او گنجانده شد که درصدی از فروش بعدی این مدافع فرانسوی به اتلتیکو برسد. 
از آن وقت تاکنون ارزش لوکاس به شدت کاهش پیدا کرده و دلیلش هم مصدومیت‌هایی است که باعث شده حرفه او آسیب جدی ببیند. در آخرین مورد، او جام جهانی قطر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. 

1892474

حالا پاری‌سن‌ژرمن حاضر است برای خرید این بازیکن 48 میلیون یورو به بایرن بپردازد اما مونیخی‌ها 50 میلیون یورو طلب کرده‌اند، اگرچه اختلاف دو طرف جزیی است و لوکاس هرناندز به زودی بازیکن پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد. 
با نهایی شدن این انتقال، اتلتیکو حدود شش میلیون یورو از پول آن را دریافت خواهد کرد که مثل هدیه‌ای از آسمان خواهد بود. اتلتیکو از انتقال تئو هرناندز از رئال به میلان هم درصد گرفت تا این دو برادر برای باشگاه حسابی پرمنفعت بوده باشند.

دیدگاه‌ها