کد خبر : 1947399 | 08 تیر 1402 ساعت 18:53 | 49.7K بازدید | 36 دیدگاه

هدف ما مشخص است، تا روز آخر می‌جنگیم

اولین صحبت‌های نکونام در تمرین استقلال

جواد نکونام می‌گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و بهترین بازیکنان را جذب کند.

اولین صحبت‌های نکونام در تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اولین جلسه تمرینی استقلال زیر نظر جواد نکونام، امروز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد. آبی‌پوشان در حضور هوادارانی که خود را به محل تمرین رسانده بودند، برای فصل جدید استارت زدند و طرفداران این تیم امید زیادی دارند که با حضور سرمربی محبوب خود، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. 
جواد نکونام سرمربی جدید آبی‌ها در حاشیه تمرین امروز و در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه دوست دارم از هواداران تشکر کنم که از روز اول تا امروز که شروع تمرینات ماست، همیشه لطف داشتند و حمایت کردند. خدا را شکر می‌‌کنم که چنین هواداران خوبی داریم که امید و گرما را به ما می‌دهند تا در ادامه راه موفق باشیم. 

1892504

* تا روز آخر برای موفقیت می‌جنگیم 
وی در پاسخ به این سؤال که هدفش با استقلال چیست، گفت: هدف همه مشخص است. همه تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند تا جام به دست بیاورند. ما هم مثل همه برای موفقیت می‌‌جنگیم. امروز کارمان شروع شد و تا روز آخر می‌‌جنگیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

* مجید حسینی؟ من اسمی از بازیکن نمی‌آورم 
سرمربی استقلال درباره احتمال حضور مجید حسینی در استقلال عنوان کرد: من اسمی از بازیکن نمی‌‌آورم، ولی در حال صحبت کردن هستیم تا بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را به خدمت بگیریم. 

* با باشگاه برنامه 2 ساله داریم 
نکونام در واکنش به اینکه هواداران برای آمدنش به استقلال از او حمایت کردند و آیا فکر می‌کند در استقلال هم مثل تیم ملی بتواند رکورد بزند و مدت طولانی در این تیم بماند، گفت: روزی که فوتبال ملی را شروع کردم به فکر رکورد نبودم و این رکوردها در ادامه راه به وجود آمد. در استقلال هم تلاش می‌‌کنم که در برنامه 2 ساله‌‌ای که دارم حداکثر موفقیت را به دست بیاورم تا بتوانیم هوادارانی که من را شرمنده کرده‌اند، خوشحال کنیم. 

* باید بهترین نفرات را جذب کنیم 
وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود از روند نقل و انتقالات رضایت ندارد، گفت: نه این‌ طور نیست، من خیلی راحت و شفاف می‌گویم. باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم و بهترین بازیکنان را جذب کنیم؛ چون هواداران از من توقع دارند. باید بهترین نفرات را بگیریم تا در طول فصل بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. 

1892519

* کمبودها در طول راه مشخص می‌شود 
سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که در تیم کمبودی حس کرده است، اظهار داشت: کمبودها در طول راه مشخص می‌شود. 35 روز تا شروع لیگ داریم و این چیزی نیست که امروز یا یک دقیقه‌ای یا یک ساعته بخواهم بگویم. در این چند روز که برای شروع لیگ زمان داریم، باید برنامه‌‌هایمان را یکی یکی جلو ببریم. 

* لیست خروجی ما براساس بازیکنان ورودی است 
سرمربی جدید استقلال در مورد اینکه آیا لیست ورود و خروج تیم او مشخص است یا خیر، اظهار داشت: هر بازیکنی که جذب کنیم نسبت به آن خروجی داریم. همه بازیکنان امروز هستند. باید اول بازیکنان ورودی‌مان را بگیریم و بعد از آن درباره خروجی‌ها تصمیم خواهیم گرفت. وقتی هنوز بازیکنی جذب نشده، نمی‌توان خروجی داشت. 

* بهترین تصمیم را در مورد حسینی می‌گیریم
وی در واکنش به اینکه خیلی از هواداران از عملکرد سیدحسین حسینی ناراحت هستند، گفت: سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیمم و بازیکنان بگیرم تا به موفقیت برسیم. در تمام پست‌‌ها در حال برنامه‌‌ریزی هستیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم. 

1892520

* سقف قرارداد برای ضربه زدن به استقلال است 
سرمربی استقلال درخصوص اینکه برخی از تیم‌های رقیب مانند سپاهان و تراکتور نقل و انتقالات را زودتر شروع و بعضی از بازیکنان مدنظر او را جذب کردند، فکر نمی‌کند تعلل استقلال به ضرر تیم تمام شود؟ گفت: خیلی از تیم‌ها از پارسال شروع کردند و قبل از اینکه لیگ تمام شود، یا با بازیکنان خودشان تمدید کردند یا بازیکن جدید گرفتند. نکته مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد. نه، این مسائل برای این است که به استقلال ضربه بزنند. تیم‌هایی که الان در حال بازیکن گرفتن هستند این‌ها را رعایت نمی‌کنند. این مسائل برای ضربه زدن به باشگاه و تیم ماست که نتوانیم نفرات مدنظرمان را بگیریم. همه باشگاه‌ها حق دارند بهترین نفرات را بگیرند، ولی کسی باعث این نشود که تیم ما ضربه بخورد. اینجا وظیفه دارم که از تیمم دفاع کنم. حرف‌هایی که در بیرون زده می‌شود برای بیرون است. 

* بعضی بازیکنان به ایران نمی‌آیند بازی کنند 
نکونام در پاسخ به این سؤال که مدیران قول داده‌اند که نفرات مدنظرش در پلن A مانند سعید عزت اللهی جذب شوند، گفت: یک‌سری از بازیکنان را صحبت کرده‌ام، ولی به ایران نمی‌آیند که بازی کنند. یک‌سری از بازیکنان هم ما باید جذب کنیم و به باشگاه اعلام کردم و باشگاه هم این آمادگی را دارد که جذبشان کنند. برخی صحبت‌ها هست که باعث می‌شود این بازیکنان از ما دور شوند. تا ما با یک بازیکن صحبت می‌کنیم سریع دوستان می‌آیند و صحبت می‌کنند و یک‌سری از حرف‌ها به وجود می‌آید تا بازیکن از ما دور شود، ولی ما سعی می‌‌کنیم بهترین بازیکنان و نفراتی که مدنظرمان هست را بگیریم. 

* در حال صحبت با بازیکنان هستیم 
وی درباره اینکه استقلال مشکل مالی دارد که نقل و انتقالات تیم عقب افتاده است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ بازیکنی نگرفته‌‌ایم و در حال صحبت با بازیکنان هستیم.

دیدگاه‌ها