کد خبر : 1947402 | 08 تیر 1402 ساعت 18:42 | 29.5K بازدید | 22 دیدگاه

بحران جدید در یونایتد: دروازه‌بان نداریم!

اریک تن‌هاخ جلوی انتقال تام هیتون، دروازه‌بان سوم منچستریونایتد به لوتون تاون را گرفته است چون او تنها سنگربان آماده تیم است.

بحران جدید در یونایتد: دروازه‌بان نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد فردا تمام می‌شود و او پس از 12 سال بازی برای یونایتد می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کند.

جدا شدن دخیا باعث می‌شود یونایتد با کمبود دروازه‌بان روبرو شود و تن‌هاخ، مربی تیم، به این مسئله واکنش نشان داده و مانع از انتقال هیتون به تیم تازه صعودکرده لوتون شده است.

1892514

هیتون در فصلی که گذشت فقط در دو بازی جام اتحادیه به زمین رفت و از باشگاه خواسته به او اجازه جدایی بدهد تا در تیمی دیگر فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. او قرار بود در لوتون دروازه‌بان اول تیم شود، اما شیاطین سرخ گزینه تمدید قراردادش را فعال کردند و به این ترتیب هیتون تا 2024 به یونایتد متعهد شد. این تصمیم بر این اساس گرفته شد که منچستر فعلا دروازه‌بان ندارد.

قبلا تصور می‌شد دخیا در اولدترافورد بماند و تن‌هاخ گفته بود این سنگربان اسپانیایی جزیی از برنامه‌هایش برای آینده است، اما حالا با پایان یافتن قرارداد او باید دید منچستر در دقیقه 90 قرارداد دخیا را تمدید می‌کند یا تن‌هاخ دیگر به او اعتماد ندارد.

دیدگاه‌ها