کد خبر : 1947404 | 08 تیر 1402 ساعت 19:06 | 27.4K بازدید | 16 دیدگاه

زیدان: شاید یک روز مربی امباپه شدم

زین‌الدین زیدان گفت ممکن است یک روز مربی کیلیان امباپه شود و همین مسئله بار دیگر شایعات پیرامون مربی فرانسوی را تقویت کرد.

زیدان: شاید یک روز مربی امباپه شدم

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در دو سال گذشته زندگی آرام و به دور از حاشیه‌ای داشته است. او توانسته در این مدت که از مربیگری فوتبال دور بوده، همراه خانواده‌اش وقت بگذراند و از جمله روی یک پروژه خیریه برای کمک به کودکان کم‌برخوردار کار کند.

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، مصاحبه کوتاهی با او انجام داده و از مربی سابق رئال مادرید درباره کیلیان امباپه پرسید، بازیکنی که سوژه اخبار متعددی است و گفته می‌شود این تابستان به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

1892521

زیدان گفت: «وقتی مربی هستی و یک بازیکنی مثل او وجود دارد، معلوم است که دلت می‌خواهد او را تمرین بدهی. خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. این هم ممکن است یک روز اتفاق بیفتد.

او بازیکنی است که پیراهن تیم ملی فرانسه را می‌پوشد. من کارش را تحسین می‌کنم. او قشنگ فوتبال بازی می‌کند و قوی است.» زیدان یکشنبه گذشته هم گفته بود امیدوار است امباپه توپ طلاهای زیادی را ببرد.

گفته می‌شود امباپه به رئال مادرید ملحق خواهد شد. آن وقت زیدان یا باید در رئال و یا تیم ملی فرانسه مربی این بازیکن شود. پیش‌تر گفته می‌شد زیدان بعد از جام جهانی مربی تیم ملی فرانسه خواهد شد، اما دیدیه دشان در آخرین لحظه نظرش را عوض کرد و تا 2026 با تیم ملی تمدید کرد تا دست زیدان فعلا به نیمکت فرانسه نرسد.

دیدگاه‌ها