کد خبر : 1947423 | 08 تیر 1402 ساعت 21:36 | 349K بازدید | 357 دیدگاه

خداحافظی سیدحسین با یک استوری

فوری: کاپیتان استقلال رسما از این تیم جدا شد

سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، جدایی‌اش از استقلال را اعلام کرد.

فوری: کاپیتان استقلال رسما از این تیم جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که دوران 9 سال حضور متوالی سیدحسین حسینی در استقلال به سر رسیده و سنگربان آبی‌ها باید این تیم را ترک کند. این موضوعی است که از هفته‌های قبل درخصوص آن شایعاتی به گوش می‌رسید و حالا نیز به نظر می‌رسد به مرحله قطعیت رسیده است.

پس از فینال جام حذفی و شکست استقلال برابر پرسپولیس بود که سیدحسین مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. آبی‌ها اعتقاد داشتند که کاپیتانشان می‌توانست روی گل دوم حریف واکنش بهتری داشته باشد و پس از آن دیدار بود که زمزمه‌های جدایی سیدحسین از اطراف باشگاه به گوش می‌رسید.

با حضور نکونام روی نیمکت استقلال، نزدیکان سرمربی جوان اعلام کردند که وی قصد دارد تا تغییراتی را در دروازه تیمش ایجاد کند و نکو در حال بررسی رزومه چند دروازه‌بان خارجی است تا یکی از آنها را به تهران بیاورد و به عنوان جانشین سیدحسین معرفی کند.

1892493

در این میان اما سرمربی استقلال هرگز به صورت واضح و شفاف به موضوع دروازه تیمش اشاره نکرد و اینکه آیا او خواستار ادامه حضور حسینی در تیمش هست یا خیر. برخی اعتقاد داشتند که اگر نکونام نتواند گلر خارجی مناسبی را برای تیمش انتخاب کند، سیدحسین به حضورش در جمع آبی‌ها ادامه خواهد داد.

در حاشیه تمرین امروز استقلال، به بحث ادامه همکاری یا جدایی حسینی نیز پرداخته شد. نکونام در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص آینده کاپیتان تیمش گفت: سعی می‎‌کنم بهترین تصمیم را برای تیمم و بازیکن بگیرم تا به موفقیت برسیم. در تمام پست‌‌ها در حال برنامه‌‌ریزی هستیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم.

این پاسخ نکونام و عدم اعلام نیاز قطعی به حسینی باعث شد تا فرضیات قبلی اثبات شود و اینکه اولویت اول سرمربی آبی‌ها، جذب یک گلر جدید است. شاید همین مسئله سبب شد تا حسینی تصمیم بگیرد به جای تبدیل شدن به گزینه دوم کادر فنی، از این تیم جدا شود.

1892577

ساعاتی پس از پایان تمرین جنجالی استقلال، سیدحسین با انتشار یک استوری، جدایی خود را رسما اعلام کرد. او در این استوری نوشت: آرزوی موفقیت برای استقلال و آقای نکونام. ممنون بابت روزهایی که ساختین. خدانگهدار.

سیدحسین در شرایطی برای جدایی از استقلال به انتشار یک استوری کوتاه و چند کلمه‌ای بسنده کرده که او در ابتدای لیگ بیست و یکم نیز پست خداحافظی و جدایی از جمع آبی‌ها را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد ولی چند روز بعد با حضور در ساختمان باشگاه، قراردادش را با این تیم تمدید کرد. باید دید که این بار جدایی کاپیتان قطعی است یا او برای دومین بار پس از خداحافظی، به تیم باز خواهد گشت؟

دیدگاه‌ها