کد خبر : 1947463 | 09 تیر 1402 ساعت 08:31 | 38.4K بازدید | 6 دیدگاه

با حضور دو اسطوره پا به سن گذاشته

خاص‌ترین معرفی پیراهن فصل در ومبلی (عکس)

دو اسطوره کهنه‌کار باشگاه کلوب بروژ از پیراهن خارج از خانه این باشگاه در فصل جدید رونمایی کردند.

خاص‌ترین معرفی پیراهن فصل در ومبلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه کلوب بروژ روز چهارشنبه پیراهنپهای خارج از خانه خود را با یک ویدیوی فوق‌العاده جذاب رونمایی کرد. جولین کولز 76 ساله و رائول لمبرت 78 ساله، دو اسطوره کلوب بروژ، که در فینال جام باشگاه‌های اروپا 1976 (لیگ قهرمانان فعلی) حضور داشتند در ورزشگاه‌ ومبلی از پیراهنی رونمایی کردند که یادآور آن فینال تاریخی است.

باشگاه کلوب بروژ در سال 76 به فینال اروپا راه یافت و با وجود شکست 1-0 مقابل لیورپول تاریخ‌ساز شد؛ این باشگاه اولین و آخرین باشگاه بلژیکی است که به فینال معتبرترین جام باشگاهی اروپا راه می‌یابد.

کلوب بروژ در چهل و پنجمین سالگرد فینالیست شدنش، پیراهن دوم فصل جدید خود را با طرح لباس‌های آن زمان معرفی کرد. پیراهن سفید با یقه آبی و آستین‌های آبی-مشکی سورپرایز نوستالژیک باشگاه بلژیکی بود؛ بازیکنان کلوب بروژ این لباس را که توسط دو اسطوره باشگاه رونمایی شد به عنوان لباس دوم در فصل آینده به تن خواهند کرد.

باشگاه کلوب بروژ به یاد فینال سال 76 که با لیورپول داشت رونمایی از لباس خارج از خانه خود را به عهده دو ستاره حاضر در آن فینال گذاشت؛ جولین کولز در ترکیب اصلی کلوب بروژ مقابل لیورپول حضور داشت اما رائول لمبرت به خاطر مصدومیت 90 دقیقه روی نیمکت نشست؛ این دو با به تن کردن لباس‌های جدید و قدیم در ومبلی یک نوستالژی بازی حسابی کردند که قطعا برایشان بسیار شیرین بود.

1892638

دیدگاه‌ها