کد خبر : 1947465 | 09 تیر 1402 ساعت 08:38 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

دنیل فارکه با لیدزیونایتد به توافق رسید

ماموریت سخت مربی اخراجی در فوتبال انگلیس

دنیل فارکه، سرمربی اخراجی مونشن گلادباخ، با مسئولان لیدزیونایتد به توافق رسید.

ماموریت سخت مربی اخراجی در فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، لیدزیونایتد با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم لیگ برتر به چمپیونشیپ سقوط کرد. سران باشگاه به دنبال این ناکامی با سم آلاردایس قطع همکاری کردند. اسکای اسپورت امشب از نهایی شدن انتخاب دنیل فارکه به عنوان جانشین سرمربی جنجالی لیدز خبر داد.

باشگاه لیدز پاتریک ویرا و دنیل فارکه را به عنوان دو گزینه نهایی خود انتخاب کرد و بعد از پیش بردن مذاکرات در نهایت با مربی آلمانی که سابقه هدایت نوریچ را دارد به توافق دست یافت تا با این مربی برای بازگشت زودهنگام به لیگ برتر تلاش کند؛ کاری که با توجه به حضور تعداد زیادی از تیم‌های مدعی خیلی سخت به نظر می‌رسد.

به گزارش اسکای اسپورت، فارکه که از سال 2017 تا 2021 هدایت نوریچ را به عهده داشت طی روزهای آینده قرارداد خود را با لیدز نهایی خواهد کرد تا از شروع تمرینات پیش فصل در محل تمرین حضور پیدا کند. او بعد از توافق اولیه با مدیران لیدز از امکانات کمپ تمرینی این باشگاه دیدن کرد و خود را آماده تجهیز این تیم برای بازگشت به لیگ برتر می‌کند.

فارکه ابتدای فصل گذشته هدایت بروسیا مونش گلادباخ را به عهده گرفت و بعد از اینکه این تیم را در پایان فصل با 43 امتیاز به رتبه دهم بوندس لیگا رساند به همکاری خود با باشگاه آلمانی پیش از اتمام قرارداد (2025) خاتمه داد. او در بازگشت به فوتبال انگلیس امیدوار است که لیدز را لیگ برتری کرده و دوباره در عرصه مربیگری اوج بگیرد.

دیدگاه‌ها