کد خبر : 1947472 | 09 تیر 1402 ساعت 09:48 | 57.3K بازدید | 1 دیدگاه

برایتون رکورد نقل و انتقال گلر در بلژیک را شکست

پرسودترین انتقال روز اروپا برای یک گلر!

روبرتو دی‌زربی برای خط دروازه برایتون رکورد گران‌ترین خرید یک گلر از لیگ بلژیک را شکست.

پرسودترین انتقال روز اروپا برای یک گلر!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های قهرمانی جوانان اروپا در حالی با حذف هلند و بلژیک همراه شد که بارت وربروگن، دروازه‌بان 20 ساله اندرلخت و ملی‌پوش نارنجی‌ها، با انتقالی سرسام‌آور برای یک دروازه‌بان به لیگ جزیره خواهد رفت.

وربروگن هلندی که فصل گذشته زیر سایه هندریک ون کرومبروژ، گلر اصلی اندرلخت، قرار داشت در مجموع 31 بازی برای تیم بزرگسالان اندرلخت موفق شد یازده بار کلین‌شیت کند و در این بین، درخشش او در ضربات پنالتی مقابل لودوگورتس و مهار سه ضربه در کنار عملکرد درخشان مقابل ویارئال باعث شد تا خیلی زود در کانون توجه قرار بگیرد.

1892651

حالا این دروازه‌بان جوان پس از صحبت و توافق با روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون، با انتقالی 20 میلیون‌یورویی به این باشگاه انگلیسی می‌پیوندد تا اندرلخت که این بازیکن را با قیمت 300 هزار یورو خریده بود، حالا سودی 60 برابری را تجربه کند.

انتقالی که او را به گران‌ترین گلر تاریخ ژوپیرلیگ بلژیک تبدیل خواهد کرد و بالاتر از مارتن وندوورد، تیبو کورتوا، مت رایان و ماتز سلس، رکورد خرید یک گلر در لیگ فوتبال بلژیک را می‌شکند.

دروازه‌بانی که با تضمین خروج رابرت سانچز از ترکیب اصلی به مرغابی‌ها اضافه خواهد شد، نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال اروپا را به این سمت برده که تا یورو 2024 به گلر اصلی تیم ملی هلند نیز تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها