کد خبر : 1947476 | 09 تیر 1402 ساعت 10:20 | 40.9K بازدید | 53 دیدگاه

قطر در دقیقه 6+90 برد را از دست داد

کی‌روش در جام طلایی آه می‌کشد!

تیم ملی قطر با تساوی مقابل هندوراس در آستانه حذف از رقابت‌های گلدکاپ قرار گرفت.

کی‌روش در جام طلایی آه می‌کشد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر که به عنوان میهمان در این دوره از گلدکاپ حضور پیدا کرده بامداد امروز در دومین دیدار خود در دور گروهی به مصاف هندوراس رفت. شاگردان کارلوس کی‌روش که بازی اول خود را باخته بودند با تساوی 1-1 در بازی دوم متوقف شدند تا در آستانه حذف قرار بگیرند.

تیم ملی قطر در گروه دوم گلدکاپ با مکزیک، هائیتی و هندوراس هم‌گروه است. این تیم در روز اول با نتیجه 2-1 مغلوب هائیتی شده بود و برای حفظ شانس صعود نیاز به پیروزی مقابل هندوراس داشت اما با تساوی 1-1 از زمین خارج شد تا با یک امتیاز، پایین‌تر از مکزیک (6)، هائیتی (3) در رده سوم گروه B قرار بگیرد.

قطر خیلی زود در دقیقه 7 توسط عبدالله به گل اول رسید و در حالی که تا آخرین لحظات با همین یک گل از حریف خود پیش بود در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم دروازه خود را توسط آلبرت الیس باز شده دید تا در اوج بدشانسی بازی برده را با مساوی عوض کند.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی هندوراس یک درگیری نسبتا شدید را شاهد بودیم که به اخراج یک بازیکن از هر کدام از تیم‌ها انجامید. شاگردان کی‌روش در آخرین بازی مرحله گروهی با مکزیک دیدار می‌کنند؛ آنها باید برای صعود از سد حریف قدرتمند خود گذشته و امیدوار باشند که دیدار هائیتی-هندوراس مساوی شود.

1892662
1892663
1892664

دیدگاه‌ها