کد خبر : 1947486 | 09 تیر 1402 ساعت 11:23 | 8.4K بازدید | 6 دیدگاه

چهار ملى پوش آمدند، دو خارجى هم مى‌آيند

بمب‌هاى نقل و انتقالاتى ليگ هندبال منفجر شد

باشگاه تازه وارد ليگ برترى برای قهرمانی در سوپر لیگ هندبال مردان با جذب چهار ملی پوش استارت زودهنگامى داشت.

بمب‌هاى نقل و انتقالاتى ليگ هندبال منفجر شد

به گزارش "ورزش سه"، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران از اواسط شهریور ماه سال جاری با شرکت ده تیم برگزار خواهد شد‌. تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با قهرمانی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجوز حضور در فصل آتی لیگ برتر هندبال مردان را به دست آورد.

حسین رحمتی مالک این تیم پس از قهرمانی در لیگ دسته اول در میان خبرنگاران و اصحاب رسانه از برنامه‌ها و اهدافش پیرامون سرمایه گذاری در رشته هندبال صحبت کرد و گفت: "در گام نخست به قهرمانی در لیگ یک باشگاه‌های کشور فکر می‌کردیم که خوشبختانه به هدف نخست خود رسیدیم و حالا به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا برای مردم لرستان هستیم."

بر همین اساس این تیم خیلی زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری برای رسیدن به اهداف بزرگش دست به کار شد و اعضای کادر فنی خود را در خرداد ماه معرفی کرد تا با نظر کادر فنی بازیکنان مد نظر جذب پلیمر خلیج فارس خرم آباد شوند.

عزت الله رزمگر سرمربی، مهرداد رضایی و محمد شیخی مربی، عزت قنبرپور سرپرست و فرشید دهقانی نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان کادر فنی پلیمر خلیج فارس را در سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان این را تشکیل خواهند داد.

اما ظهر روز پنج شنبه هشتم تیر ماه بمب نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ترکید و چهار ملی پوش شاخص این رشته وارد خرم آباد شدند تا قرارداد خود را با پلیمر خلیج فارس به ثبت برسانند.

1892683

الله کرم استکی چهره شاخص و نام آشنای هندبال ایران که سال‌ها سابقه بازی در خارج از کشور و کاپیتانی رده‌های سنی مختلف تیم ملی را در کارنامه دارد صید بزرگ نماینده لرستان می‌توان دانست که با عقد قرارداد یک ساله به جمع شاگردان عزت اله رزمگر پیوست.

محمدعلی قاسمی و مهرداد صمصامی دو ملی پوش دیگر باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی نیز با مدیران پلیمر همان روز به توافق نهایی رسیدند تا تعداد ملی پوش‌های پلیمر در رده سنی بزرگسالان به سه نفر برسد.

اما این پایان روز پرکار باشگاه پلیمر نبود و علی رحیمی کازرونی سنگربان ارزشمند تیم ملی کشورمان و فصل قبل نزاجا شهید شاملی نیز با نماینده خرم اباد به توافق برسد تا تعداد ملی پوش‌های پلمیر به چهار نفر افزایش یابد.

البته حسین رحمتی مالک باشگاه پلیمر پس از جذب این چهار ملی پوش از توافق نهایی با دو بازیکن خارجی خبر داد که قرار است این دو بازیکن برای حضور در تیم پلیمر طی روزهای آینده وارد ایران شوند.

دیدگاه‌ها