کد خبر : 1947487 | 09 تیر 1402 ساعت 11:22 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهرامی:

علیرضا سرلک شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارد

رئیس هیئت کشتی لرستان اعلام کرد، علیرضا سرلک شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داده است، اما فرصت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را خواهد داشت.

علیرضا سرلک شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارد

به گزارش "ورزش سه" فرید بهرامی در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت نایب قهرمان لرستانی سال 2021 جهان که به دلیل مصدومیت حضور در جام تختی را از دست داد، اظهار داشت: آسیب‌دیدگی دنده او به تأیید کادر فنی و کادر پزشکی فدراسیون کشتی رسیده است، اما طبق چرخه با توجه به غیبت در جام تختی، حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، اما چون آسیبش تأیید شده است، شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارد.

وی ادامه داد: مصدومیتش کاملاً برطرف نشده، ولی بهتر است و این روزها تمریناتش را در تهران زیرنظر مربی‌اش علی آرین انجام می‌دهد. البته به خاطر آسیب‌دیدگی هم به اردو دعوت نشده است.

بهرامی همچنین با اشاره به طلایی شدن محمدرضا شاکری در جام تختی و سپس جام بین‌المللی یاشاردوغو تصریح کرد: شاکری قطعاً یکی از پشتوانه‌های تیم ملی کشتی آزاد است، این حرف من به‌عنوان رئیس هیئت نیست، بلکه کادر فنی تیم جوانان ایران نیز همین نظر را دارند. شاکری کشتی‌گیر خوب و آینده‌داری است که اگر همین روال را طی کند، قطعاً به تیم ملی بزرگسالان خواهد رسید و یکی از مدعیان اصلی خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی لرستان در مورد دیگر نمایندگان کشتی لرستان در تیم‌های ملی گفت: در رده پایه سجاد پیردایه را داشتیم که نقره آسیا را در کشتی فرنگی گرفت. امیرمحمد فریدونی هم عضو تیم ملی نونهالان است. مرتضی دالوند را نیز در تیم نوجوانان داشتیم که با نظر محسن سوریان از تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کنار گذاشته شد، اما از فدراسیون درخواست کردیم که جهت حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، برای او مسابقه انتخابی برگزار شود.

بهرامی راجع به واکنش فدراسیون کشتی به این درخواست تأکید کرد: هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم. من در کنار اینکه رئیس هیئت کشتی استان لرستان هستم، اما به کشتی ایران عِرق دارم و نمی‌خواهم مشغله و مشکلی درست کنم. امیدوار هستیم که این خواسته اجابت شود.

دیدگاه‌ها