کد خبر : 1947549 | 09 تیر 1402 ساعت 18:30 | 58.4K بازدید | 17 دیدگاه

بلیند و کانسلو رفتنی شدند

با تایید بایرن: جدایی این دو بازیکن قطعی شد

بایرن مونیخ تایید کرد که ژوائو کانسلو و دالی بلیند با اتمام قراردادشان، باشگاه را ترک خواهند کرد.

با تایید بایرن: جدایی این دو بازیکن قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می‌شد، دوران حضور دالی بلیند و کانسلو در بایرن به اتمام رسید. 

بلیند 32ساله، در ماه دسامبر 2022 قرارداد خود با باشگاه آژاکس را دوطرفه فسخ کرد و از آن زمان بازیکن آزاد بود. او 5 ژانویه با امضای قراردادی با باشگاه بایرن مونیخ به باواریایی‌ها پیوست.

1789070

بلیند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش هلند خوش درخشید و بایرنی‌ها از همان زمان تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند. باواریایی‌ها بلیند را جانشین مناسبی برای لوکاس هرناندز می‌دانستند که در جام جهانی آسیب دید. به همین علت بود که بایرن با ستاره هلندی قراردادی موقت و شش‌ماهه امضا کرد.

 او در نیم فصل دوم تنها چهار بازی در بوندسلیگا انجام داد و در چهار بازی بایرن در لیگ قهرمانان نیز نیمکت‌نشین بود. در نهایت باشگاه تصمیم گرفت قراردادش را تمدید نکند.

1830585

کانسلو نیز پس از اختلافاتی که با پپ گواردیولا داشت، در ژانویه از سیتی جدا و قرضی به بایرن پیوست. در قرارداد او بند خرید 70 میلیون یورویی وجود داشت. شرایط کانسلو بهتر از بلیند بود و او در 15 بازی بوندسلیگا یک گل زد و چهار پاس گل نیز داد ولی بایرنی‌ها در نهایت حاضر نشدند بند خرید او را فعال کنند و او حالا باید به سیتی برگردد. بایرن دقایقی پیش در پیامی برای این دو بازیکن از آنها تشکر و خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها