کد خبر : 1947562 | 09 تیر 1402 ساعت 20:10 | 48.6K بازدید | 87 دیدگاه

گرت بیل:

رونالدو وقتی گل نمی‌زد استوک‌هایش را پرتاب می‌کرد!

گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می‌شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی می‌شد.

رونالدو وقتی گل نمی‌زد استوک‌هایش را پرتاب می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل فاش کرد که اگر کریستیانو رونالدو در رئال مادرید در پیروزی‌های تیمش نقشی نداشت، چگونه با عصبانیت واکنش نشان می‌داد. 
بیل 5 سال را با رونالدو در رئال مادرید گذراند و در آنجا 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با هم به دست آوردند. 

ستاره سابق ولز در حالی که در مورد رونالدو، هم‌تیمی سابقش صحبت می‌کرد، فاش کرد که اگر رئال مادرید در یک بازی حتی 5-0 هم برنده می‌شد اما کریستیانو نمی‌توانست گلزنی کند، بازیکن پرتغالی با عصبانیت کفش‌هایش را در رختکن پرتاب می‌کرد. 

بیل در کانال یوتیوب مارتین بورگمایر گفت: "او در واقع خوب بود اما او لحظات خودش را داشت. مثلاً اگر 5-0 پیروز می‌شدیم و او گل نمی‌زد، وارد رختکن می‌شد و انگار که عصبانی باشد استوک‌هایش را پرتاب می‌کرد. مثل این است که تیم شما در جام رایدر پیروز شده‌ اما شما امتیازی کسب نکرده اید، بنابراین عصبانی هستید." 

رونالدو مشکلی نداشت
اما او پسر خوبی بود، مشکلی نداشت، ما واقعاً هیچ مشکلی نداشتیم. بسیاری از مردم ممکن است از او بترسند، اما اگر اینطور نباشید، خوب است.

1892841

در رئال بیشتر از تاتنهام لذت بردم
من در رئال مادرید بیشتر از تاتنهام لذت بردم زیرا این تیم بیشتر از رئال مادرید، یک خانواده است و همه انگلیسی هستند. اما از نظر فوتبالی در مادرید بیشتر لذت بردم.

دیدگاه‌ها