کد خبر : 1947571 | 09 تیر 1402 ساعت 20:50 | 105.1K بازدید | 30 دیدگاه

رسمی: هواداران بارسلونا به آرزوی‌شان رسیدند!

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از پایان همکاری با ساموئل اومتیتی خبر داد.

رسمی: هواداران بارسلونا به آرزوی‌شان رسیدند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تایید کرد طی توافقی دو طرفه با ساموئل اومتیتی، این بازیکن از جمع آبی اناری‌پوشان جدا شده است. اومتیتی تا پایان فصل 26-2025 با بارسا قرارداد داشت.

بارسلونا در قدردانی از این بازیکن فرانسوی نوشت: "باشگاه بارسلونا مایل است از اومتیتی تشکر کند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارد."

اومتیتی یک فصل بدون مصدومیت را در ایتالیا سپری کرده است، جایی که به نظر می‌رسد بهترین سطح خود را کشف کرده است. او فصل گذشته 25 بازی برای لچه انجام داد.

1892853

او در سال 2016 از المپیک لیون به بارسلونا پیوست. اومتیتی از رده جوانان در باشگاه فرانسوی حضور داشت.

اومتیتی در بارسلونا به عنوان زوج جرارد پیکه در خط دفاعی بازی می‌کرد. پس از قهرمانی جام جهانی با فرانسه در سال 2018، مصدومیت‌های متوالی این بازیکن را به مرور از ترکیب اصلی دور کرد.

ساموئل اومتیتی با 2 قهرمانی در لالیگا و 3 کوپا دل ری، اکنون به صورت رسمی ارتباطش با بارسلونا را قطع کرده و به عنوان بازیکن آزاد مقصد جدید او هنوز مشخص نیست.

1724784

طرفداران بارسلونا با جدایی اومتیتی اکنون خیالی آسوده خواهند داشت. از حدود 3 فصل پیش هواداران این باشگاه خواستار جدایی این بازیکن بودند اما او حاضر به فسخ قرارداد نبود. حتی علیرغم شعار هواداران در نوکمپ علیه این بازیکن اومتیتی حاضر به فسخ قرارداد نمی‌شد.

بنابراین اومتیتی با قراردادی قرضی به لچه پیوست و پس از اینکه بارسلونا برای فسخ قرارداد تا تاریخ 30 ژوئن به بازیکن اخطار داد، بالاخره امروز پس از مدت‌ها انتظار جدایی این بازیکن فرانسوی و بارسلونا رقم خورد.

دیدگاه‌ها