کد خبر : 1947592 | 09 تیر 1402 ساعت 22:47 | 61K بازدید | 26 دیدگاه

ستاره ناپولی فقط به یکی از این دو باشگاه می‌رود

سالواتوره بانی، بازیکن اسبق ناپولی، مدعی شد که از تصمیم ویکتور اوسیمن برای آینده‌اش باخبر است.

ستاره ناپولی فقط به یکی از این دو باشگاه می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، سالواتوره بانی، هافبک سابق ناپولی، مدعی شده که ویکتور اوسیمن می خواهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید یا منچستریونایتد بپیوندد.

اوسیمن در فصل 23-2022 در 39 بازی در تمامی رقابت‌ها 31 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

آینده این بازیکن 24 ساله در ماه‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی بوده و تصور می‌شود تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند.

پاری سن ژرمن و لیورپول در حال حاضر به شدت با این ملی پوش نیجریه‌ای در ارتباط هستند، اما به گفته بانی، رئال مادرید و منچستریونایتد تنها دو باشگاهی هستند که این مهاجم در بازار فعلی علاقه مند به پیوستن به آن‌هاست.

1892897

بانی به توتو ناپولی گفت:"اوسیمن به فرانسه باز نخواهد گشت زیرا قبلا در آنجا بازی کرده است. او به لیورپول یا چلسی نمی رود زیرا آن‌ها در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کنند. از بین تمام تیم‌هایی که با او در ارتباط هستند، او فقط به منچستریونایتد و رئال مادرید می‌‌رود و علاقه‌ای به تیم‌های دیگر ندارد."

رئال مادرید پس از جدایی کریم بنزما در جستجو برای مهاجم جدید خوسلو را با قراردادی قرضی از اسپانیول جذب کرد و همچنان شایعات علاقه آن‌ها به کیلیان امباپه هم وجود دارد.

همچنین منچستریونایتد هم با وجود در اختیار داشتن مارکوس رشفورد در بازار نقل و انتقالات جذب یک مهاجم گلزن را در دستور کار قرار داده است.

دیدگاه‌ها