کد خبر : 1947606 | 10 تیر 1402 ساعت 04:45 | 37.2K بازدید | 21 دیدگاه

مراتب تاسف خود را اعلام می‌کنیم؛

موضع‌گیری معاون استقلال در قبال حوادث کمپ حجازی

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص حواشی تمرین روز پنجشنبه استقلال ارائه داد.

موضع‌گیری معاون استقلال در قبال حوادث کمپ حجازی

به گزارش ورزش سه، اولین تمرین استقلال برای فصل آینده با حواشی و اتفاقات عجیبی همراه شد و در این بین تعدادی از هواداران نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که این موضوع واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در نهایت نیز هواداران مضروب استقلال امروز در‌ تمرین حاضر شدند تا از آنها دلجویی شود. 

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال، در گفتگویی با برنامه شب‌های فوتبالی در این باره توضیح داد: در درجه اول باید تاکید کنم باشگاه استقلال از رخ دادن اتفاقاتی که دیروز در کمپ حجازی حادث شد، بسیار‌ متاسف است و اقدامات عملی خود را برای جبران این ماجرای تاسف‌بار انجام خواهد داد. 

1892624

وی افزود: موضع آقای حجت کریمی به عنوان مدیرعامل باشگاه و آقای نکونام و سایر ارکان باشگاه هم کاملا مشخص است. امروز با همکاری اعضای باشگاه، هواداری را که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، پیدا کردیم و او در تمرین استقلال حاضر شد و از ایشان دلجویی به عمل آمد. باز هم ما به سهم خودمان از این هوادار وفادار استقلال عذرخواهی می‌کنیم و مطمئن باشید که این اتفاق هرگز در باشگاه استقلال مجددا تکرار نخواهد شد. جناب آقای کریمی، مدیرعامل باشگاه، امروز در اولین اقدام کانون هواداری استقلال را منحل کردند و اعضایی که در آن حضور داشتند، کنار گذاشتند و تا شروع فصل قطعا در این باره اقدامات لازم را در این باره انجام خواهند داد. 

امیری با تاکید بر اینکه استقلال در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: باید عرض کنم که به هر حال باشگاه استقلال مسائل بی‌شمار و مختلفی دارد و همه باید بدانند که در حال حاضر موضوع بستن تیم و تهیه اسباب لازم برای موفقیت تیم در فصل آینده بسیار کلیدی و حیاتی است و مدیریت باشگاه در تلاش است که با جمع و جور کردن و بستن تیم، شرایط خوبی را برای فصل آینده رقم بزند. 

او ادامه داد: چیزی که من به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ استقلال از جامعه هواداری و همچنین پیشکسوتان محترم می‌خواهم این است که با کمی صبر اجازه بدهند باشگاه استقلال در فضایی آرام کارش را پیش ببرد تا انشاالله در پایان، جشن پر سر و صدایی داشته باشیم. مطمئن باشید روند به این سمت است که تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.
 
امیری در پایان با بیان اینکه باشگاه استقلال مقصر اتفاقات رخ‌داده نیست، عنوان کرد: دیروز تمرین به صورت عمومی و باز بود و شاید به این دلیل که بعد از مدت‌ها این اتفاق افتاد، حراست ورزشگاه نتوانست شرایط را به خوبی کنترل کند و تعداد زیادی افراد متفرقه و غیرمسئول در کنار زمین حضور پیدا کردند. این هیچ ربطی به باشگاه و مجموعه مدیریتی باشگاه ندارد و من باز هم مراتب تاسف خودم را از اتفاقات دیروز اعلام می‌کنم اما مطمئن باشید کسی از اعضای تیم و باشگاه در رخ دادن این مسئله نقشی نداشته است.

دیدگاه‌ها