کد خبر : 1947612 | 10 تیر 1402 ساعت 01:02 | 100.2K بازدید | 22 دیدگاه

بنگستون هندبال بازی کرد؛

حرف‌های کی‌روش علیه گلزن دربی ایران!

سرمربی تیم ملی قطر شدیدا نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.

حرف‌های کی‌روش علیه گلزن دربی ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر که هدایت آن را کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران برعهده دارد، طی یک هفته اخیر دو بازی در تورنمنت گلد کاپ در کشور آمریکا برگزار کرده که در نخستین دیدار مقابل هائیتی با نتیجه دو بر یک شکست خورده و بامداد دیروز جمعه هم در دومین مسابقه برابر هندوراس در دقایق پایانی متوقف شد تا کار سختی برای صعود از مرحله گروهی و راهیابی به پلی‌آف داشته باشد. 

کارلوس کی‌روش که برای رساندن تیم ملی قطر به مرحله پلی‌آف تورنمنت گلد کاپ نیاز به کسب پیروزی در آخرین مسابقه دور گروهی در جدال دشوار مقابل مکزیک و توقف دیگر رقبای خود دارد، پس از دیدار برابر هندوراس شدیدا نسبت به داوری گلایه کرد و صحبت‌هایی علیه مهاجم پیشین پرسپولیس انجام داد. 

تیم ملی هندوراس در ترکیب اولیه خود جری بنگستون، مهاجم پیشین پرسپولیس که تجربه گلزنی در دربی را هم دارد، در اختیار داشت ولی در یک صحنه برخورد توپ به دست او در محوطه جریمه خودی موجب شد تا کارلوس کی‌روش نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد. 

1892664

سرمربی تیم ملی قطر با اعتراض به داوری دیدار مقابل هندوراس در گلد کاپ عنوان کرد: داور در یک صحنه واضح خطای هند بنگستون در محوطه جریمه هندوراس را اعلام نکرد و مطمئن باشید که اگر آن اتفاق می‌افتاد، ما می‌توانستیم این دوئل را ببریم و بازی مساوی نمی‌شد. 

کی‌روش یادآور شد: جری بنگستون بازی هندبالی انجام داد و داور هم با عدم اعلام پنالتی، این مسابقات را زیر سوال برد. من از شما خبرنگاران می‌پرسم که آیا این مسابقات VAR ندارد؟ آیا این داوران VAR دارند؟ اگر دارند که این عدم پنالتی یک شوخی است! ما دوست نداریم با تصمیمات داوری بازنده شویم چون برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردیم تا به این سطح برسیم. 

سرمربی تیم ملی قطر تاکید کرد: در دو بازی چهار پنالتی برای ما نگرفتند و باید داوری‌ها در گلد کاپ مورد بازنگری قرار بگیرد. این حرکت غیر ممکن است و تصمیم داور کاری کرد تا قطر به جای کسب پیروزی ۲ بر صفر، به مساوی دست پیدا کند. این اتفاقات غیرقابل پذیرش است.

دیدگاه‌ها