کد خبر : 1947621 | 10 تیر 1402 ساعت 08:34 | 910 بازدید | 0 دیدگاه

کاندیدا تایید صلاحیت نشده‌اند

گِره در انتخابات بولینگ و بیلیارد

فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در آستانه دومین زمان مصوب برای برگزاری انتخابات قرار دارد که با وجود یک مرحله تعویق ایجاد شده در آن، هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیدایش اعلام نشده است.

گِره در انتخابات بولینگ و بیلیارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، ۱۱ تیرماه زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد است، این دومین تاریخی است که برای تشکیل مجمع انتخاباتی این فدراسیون مصوب شده است در حالی که در فاصله دو روز مانده به آن هنوز رای مراجع ذی صلاح در مورد کاندیدا و تایید صلاحیتشان اعلام نشده است.

پیش از این قرار بود انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد ۴ تیرماه برگزار شود. زمانی که یک ماه قبل از آن به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش اعلام شده بود اما مسئولان فدراسیون در فاصله سه چهار روزه پیش از این زمان مقرر با عنوان کردن خواستار لغو آن شدند.

وزارت ورزش بلافاصله با درخواست مسئولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد موافقت کرد و ضمن تعویق یک هفته‌ای انتخابات، ۱۱ تیرماه را به عنوان زمان جدید برای آن تعیین کرده و موضوع را به صورت رسمی به فدراسیون هم اطلاع رسانی کردند.

حالا که یک روز به این زمان مقرر باقی مانده، کسب اطلاع کرده که هنوز تایید صلاحیت کاندیدا از طرف مراجع ذی صلاح اعلام نشده و همین موضوع این ابهام را ایجاد می‌کند که «با این شرایط چطور قرار بود انتخابات بولینگ و بیلیارد یک هفته پیش برگزار شود و اگر فشردگی برنامه منجر به درخواست فدراسیون برای لغو انتخابات نمی‌شد، وزارت ورزش چگونه می‌خواست اقدام به برگزاری آن کند؟»

در هر صورت و با وجود این شرایط تاکنون خبری مبنی بر لغو و جابه جایی دوباره زمان انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد اطلاع رسانی نشده است. این انتخابات قرار است ساعت ۱۴ روز مقرر یعنی فردا یکشنبه به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

هاشم اسکندری سرپرست فعلی فدراسیون همراه با کامبیز صنعتی، صمد ولی زاده و غلامزاده چهار کاندیدایی هستند که بعد از تایید صلاحیت مدیریتی توسط کمیسیون تطبیق، پرونده شان برای مراجع ذی صلاح ارسال شد.

در این میان این کاندیدا صنعتی و غلامزاده از اهالی بولینگ و بیلیارد به حساب می آیند؛ صنعتی ریاست هیئت کرمان را در کارنامه دارد و غلامزاده هم پیش از این نایب رئیس فدراسیون بوده است. ولی زاده هم در یک دوره سرپرست فدراسیون ووشو بوده است.

۳۰ مهرماه سال گذشته دوره ریاست هاشم اسکندری در فدراسیون بولینگ و بیلیارد به پایان رسید. وی طی این مدت سرپرستی فدراسیون متبوعش را بر عهده داشته است.

دیدگاه‌ها